
Запропонуйте власну навчальну сесію на VIII Міжнародну конференцію УФБ з благодійності!
У фокусі VIII Міжнародної конференції Українського форуму благодійників:
– вибудова спільного бачення майбутнього,
– пошук нових шляхів підтримки та інвестування,
– ефективні та інноваційні рішення різноманітних соціальних, культурних, освітніх та інших суспільних проблем та викликів – шляхів до втілення цього бачення.
Ми пропонуємо проаналізувати вплив благодійного сектору на стратегію розвитку України та знайти ефективні шляхи переходу від адресної благодійності, яка набула масового поширення протягом останніх двох років, до стратегічної філантропії, спрямованої на розв’язання системних проблем.
Оргкомітет Конференції оголошує збір заявок на проведення навчальних сесій (майстер-класів / круглих столів / кейс-стаді) в рамках конференції.
ВИМОГИ ДО СЕСІЇ, ЯКУ ВИ ЗАПРОПОНУЄТЕ
1. Сесія повинна стосуватися загальної теми конференції та бути пов’язаною з питаннями:
а) планування змін
Перш ніж уявити майбутнє, слід оцінити соціальні проблеми і те, як філантропія допоможе їх розв’язати. Базові концепції: “стратегічна філантропія”, “теорія змін”, “соціальні інвестиції”.
Використання практичного інструментарію “теорії змін” дає основу для планування діяльності благодійників, орієнтованої на досягнення якісних змін у громаді, місті, країні. А розуміння сучасної концепції “екосистеми суспільства” допомагає планувати зміни більш збалансовано та гармонійно.
Як філантропічна спільнота може будувати більш ефективний діалог із суспільством? Які сучасні інструменти планування придатні для філантропії?
б) стратегічний менеджмент організації
Діяльність у мінливому середовищі вимагає від благодійних інституцій більшого професіоналізму, адаптації, чутливості. Успішний менеджмент – це нові компетенції + базові стандарти (прозорість і підзвітність). Стратегічне управління, системне мислення, формування стратегії та ефективної комунікації, проведення оцінки необхідні фондам і благодійним організаціям.
Як успішно поєднати філантропію, організаційний розвиток та системне лідерство для сталого розвитку благодійної організації?
в) інструменти управління змінами
У відповідь на нові суспільні виклики змінюються кордони взаємодії між громадянським суспільством, урядом і бізнес-сектором. Нові учасники та нові партнерства прагнуть пошуку спільних рішень і нових механізмів фінансування. Демократія участі, політичний діалог, соціальне підприємництво набувають нового значення. А механізми адвокації, побудови коаліцій, представлення інтересів, запровадження інновацій стають новою складовою діяльності благодійних організацій.
Які партнерства, методи, технології та інструменти додають впливововсті благодійним інституціям та підвищують їх ефективність?
2. Сесія має бути цікавою для широкого кола благодійних організацій, фондів, незалежно від сфери інтересів.
3. Мати цікавий, творчий та інтерактивний формат.
4. Залучати учасників та ініціювати дискусію.
5. Не фокусуватися лише на одній організації чи проекті.
Загальна інформація
Дедлайн для подачі заявок — 15 січня 2016 року.
Лише інформація, подана у заявці, буде братися до відома.
Заявки будуть оцінюватися за критеріями: зв’язок із темою конференції, партнери, формат, час, корисність для широкого кола учасників. Заявки, що будуть відібрані для включення до програми конференції, отримають підтвердження до 31 січня 2016 року.
Із додатковими питаннями звертайтеся до
Анни Казимирової
events.ufb@gmail.com
044 425-92-94