
ЗАГАЛЬНОНАЦІОНАЛЬНЕ ОПИТУВАННЯ З ПИТАНЬ СОЦІАЛЬНОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ УКРАЇНСЬКОГО БІЗНЕСУ І КОРПОРАТИВНОЇ ФІЛАНТРОПІЇ (2004)
В Україні низка бізнесових компаній останнім часом розпочали здійснювати великі благодійні програми, зокрема, компанія „Avon” проводить акцію під назвою “Avon проти раку молочної залози”; компанія „Філіп Морріс Україна” впродовж кількох років виділяє значні кошти на лікування дітей, які постраждали внаслідок аварії на Чорнобильській АЕС, одиноким престарілим пенсіонерам та інвалідам; компанія “Roshen” проводила акцію під зворушливим девізом “Українці. Від серця до серця!”. І таких прикладів корпоративного спонсорства останнім часом стає все більше. Досвід діяльності регіональних благодійних організацій, зокрема, Донецького міського благодійного фонду „Доброта”, Волинської Фундації Князів Острозьких також свідчить про достатній філантропічний потенціал місцевого бізнесу.
Відтак загальнонаціональне опитування з питань соціальної відповідальності українського бізнесу і корпоративної філантропії, що виконувалось Українським жіночим фондом спільно з Консорціумом із удосконалення менеджмент освіти в Україні, було спрямоване саме на виявлення сучасних тенденцій у ставленні українських підприємців та власників бізнесу до філантропічної діяльності, сферам надання благодійної допомоги, існування чіткої політики в організаціях щодо благодійності, формам підтримки тощо.