
Корпоративна соціальна відповідальність стає трендом. Кожен з працівників повинен щонайменше 50 годин на рік присвятити безкоштовній юридичній допомозі або волонтерській роботі.
Західні компанії розробляють стратегії корпоративної соціальної відповідальності (КСВ), проводять різноманітні соціально значущі заходи, щорічно звітують перед громадою. У багатьох компаніях з’явилася посада — CSR (КСВ)-менеджер. Вітчизняні компанії, особливо ті, що мають західні корені, також залучаються до руху благодійності. Хтось вже друкує яскраві звіти на західний манер, а хтось ще робить перші кроки у бік КСВ. Останніми роками до цього руху приєдналися й юридичні компанії, що взагалі досить незвично, бо успішні юристи з провідних юридичних компаній — це люди, зазвичай, несентиментальні і дуже-дуже зайняті.
Як саме окремий юрист, чи ціла юрфірма може проявити свою соціальну відповідальність? Безумовно, можна брати волонтерську участь у будь-яких добрих справах, фінансово підтримувати тих, до кого життя було немилосердним — дітей-сиріт, немічних, безхатченків. Або тих, хто має талант, може і хоче його розвивати та елементарно не має на це коштів. До таких благодійних проектів може долучитися компанія будь-якої сфери діяльності. Проте юристи можуть використовувати на добрі справи не лише свій час і гроші, а й свої знання. Тому особливістю КСВ-стратегій багатьох юрфірм стало надання pro bono послуг — безкоштовна юридична допомога.
Детальніше: http://ua.racurs.ua/340-urydychni-kompaniyi-dopomagaut-suspilstvu