
Ескалація конфлікту на сході загострила політично-економічні відносини між Україною та Росією і для більшості вітчизняних виробників ринок сусідньої держави став недоступним. До списку товарів, заборонених для продажу в РФ, увійшла і продукція компанії «Оболонь». З 15 серпня 2014 року і до сьогодні за рішенням Росспоживнагляду напої корпорації більше не постачаються до східного сусіда.
Соціальне партнерство в нових умовах
Виклики останнього року загартували український бізнес, консолідували його зусилля. Тепер практично у кожній компанії є досвід прийняття антикризових рішень. Протягом цього часу компанії повністю переглянули свої інвестиції у соціальні проекти, змістили пріоритети співпраці з організаціями та фондами. В умовах нестабільної ситуації в країні відбулося перегрупування ключових заінтересованих груп, з якими компанії реалізовували соціальні проекти.
Так, корпорація «Оболонь» посилила комунікації зі співробітниками, зокрема, групою мобілізованих працівників, а також тих, чиї рідні беруть участь в АТО, з державними органами, волонтерами і громадами у місцях присутності регіональних підприємств. Така співпраця має на меті надання різносторонньої підтримки і допомоги як централізовано – на рівні корпоративного управління, так і за ініціативою самих працівників компанії.
Роль бізнесу у конфліктні часи суттєво зростає. Так, із посиленням військового конфлікту у Донецькій і Луганській областях, вітчизняні підприємства, організації і небайдужі громадяни ще активніше стали підтримувати українських захисників.
Про благодійність без офіціозу
Незважаючи на відсутність публічної комунікації, корпорація «Оболонь», також не залишилася осторонь доленосних подій в Україні. До речі, не публічність такої діяльності – усвідомлене рішення адміністрації компанії, яка не бажає «піаритися» на подібних проектах, бо вважає їх обов’язком, а не приводом для офіційних релізів. Важливо, що колектив компанії одностайно підтримує і відгукується на ініціативи допомогти українським військовим.
З початком подій Революції Гідності і до відкритих військових дій корпорація на постійній основі співпрацює з громадськими організаціями, волонтерами, допомагає українським захисникам і підтримує ініціативи співробітників.
Особливо сьогодні, у непростий час випробувань сталий розвиток і соціальне партнерство залишаються пріоритетними для «Оболоні». Попри втрату ринків збуту на Сході і Півдні України, падіння споживання напоїв та заборону експорту Росією, «Оболонь» продовжує активно інвестувати у підтримку українського суспільства.
Корпоративна благодійність: факти і цифри
Так, з початком ескалації конфлікту у Донецькій та Луганській областях компанія передала понад 1 млн. грн., а співробітники 10 підприємств корпорації перерахували свій одноденний заробіток на потреби Української армії.
Приклад самовіддачі і патріотизму демонструють і співробітники компанії, які ініціюють збір коштів на лікування поранених бійців АТО. У період військового конфлікту у компанії активізувався донорський рух працівників «Оболоні», які з лютого здають кров у пунктах переливання та місцевих шпиталях. У той же час близько 50 співробітників компанії мобілізовані до лав Збройних сил України. Компанія гарантує збереження робочих місць, посад, платні і додаткову підтримку усім мобілізованим працівникам.
Окрім фінансової та волонтерської підтримки, «Оболонь» забезпечує також організаційну і матеріальну допомогу. Компанія надає значні обсяги мінеральних та безалкогольних вод, паливно-мастильні матеріали, транспорт, дизельні генератори та іншу техніку.
Для посилення обороноздатності населення у компанії організовані курси з військової підготовки, надання першої медичної допомоги, а військові частини у містах базування підприємств корпорації отримують різного роду підтримку від компанії.