
Відкрито реєстрацію на Х Міжнародну конференцію Українського форуму благодійників “Атлас благозмін”
Дата проведення: 22 лютого 2018 року
Час: з 9.00 до 19.00
Місце: м. Київ, Український дім, вул. Хрещатик, 2
Х Міжнародна конференція Українського форуму благодійників, яка відбудеться 22 лютого 2018 року, є найочікуванішою подією у сфері благодійності та соціальних ініціатив. Масштаби заходу щороку зростають у геометричній прогресії: як наслідок, у 2016 році конференція зібрала понад 200 учасників, а у 2017 – понад 400. Уже традиційно захід об’єднує найуспішніших практиків філантропії та експертів третього сектору з різних країн світу.
Мета конференції: проаналізувати ефективність впливу благодійного сектору на реформи, що відбуваються в Україні, а також розробити дорожню карту благозмін та інструменти їх реалізації, які потрібні для розбудови успішної та процвітаючої держави.
Програма конференції включає три секції:
Панельні дискусії (обговорення заданої теми між 2-4 експертами, тривалість – 1,5 години).
У рамках цього формату пропонується розглянути наступні теми:
- медична реформа, причини необхідності її проведення та роль благодійного сектору в реформуванні системи охорони здоров’я в Україні;
- стан і перспективи розвитку соціальної сфери в Україні, чому благодійні організації виконують обов’язки держави, шляхи налагодження ефективної співпраці між секторами;
- IT-технології в організації громадянського суспільства (ОГС): вітчизняний і міжнародний досвід;
- стратегія сталого розвитку України, проблеми та шляхи досягнення Цілей сталого розвитку, роль і місце благодійного сектору в реалізації глобальної програми та як мотивувати ключових гравців до міжсекторального партнерства.
Воркшопи та майстер-класи за участю успішних і досвідчених тренерів (курс підвищення кваліфікації з певної теми, тривалість від 60 до 90 хвилин кожний).
Учасники зможуть відвідати:
- тренінг з лідерства та управління проектами;
- воркшопи про використання IT-технологій, які підвищують ОГС; нетворкінг для НГО; механізми соціального партнерства, а також про ресурси, де можна підвищити свої Digital skills.
Лабораторію соціального підприємництва
Спікери та учасники цієї секції зможуть обмінятися досвідом та обговорити міжнародні і вітчизняні тренди з метою популяризації соціального підприємництва в Україні та його впливу на благозміни в українському суспільстві. Протягом для відбудеться дискусія за участі латвійських експертів щодо законодавчого забезпечення соціального підприємництва в Україні. Також випускники Міжнародної школи соціальних підприємців SELab захистять свої бізнес-моделі.
SELab є спільною ініціативою Chasopys Creative Family та Українського форуму благодійників, що реалізується в рамках міжнародного проекту SEEEP – Social Entrepreneurship Experience Exchange Project за підтримки Swedish Institute.
Саме тому захід буде корисним та цікавим насамперед для:
- засновників, керівників та співробітників благодійних та громадських організацій;
- соціальних підприємців;
- представників бізнесу, які займаються або планують займатися благодійністю;
- представників влади;
- ініціативних груп населення;
- мас-медіа.
У конференції візьмуть участь міжнародні експерти, зокрема:
- Ніколас Мурігу (Швеція), співзасновник KalmarCo–workingspace (Швеція);
- Діана Лапкіс (Латвія), директор та співзасновниця Міжнародного акселератора соціального підприємництва New Door;
Свою участь у конференції в якості спікерів та експертів також підтвердили представники наступних благодійних фондів, бізнес-компаній та державних установ:
МБФ «КАРІТАС України», Всеукраїнська благодійна організація «Всеукраїнська мережа людей, що живуть з ВІЛ/СНІД», ГО «Garage Gang», Українська біржа благодійності, Фонд Олени Пінчук, БФ «Таблеточки», DevRain Solutions, TechSoup, Chasopys Creative Family, SELab, Центр «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності», ПРООН в Україні.
Якщо твоє життєве кредо «зміни світ на краще» і ти неодмінно прагнеш знати все про розвиток благодійності в Україні та світі – Х щорічна Міжнародна конференція Українського форуму благодійників чекає саме на тебе!
Участь у конференції передбачає реєстраційний внесок, який складає 400 грн (зібрані кошти буде спрямовано на покриття організаційних витрат, харчування, кава-брейк та роздаткові матеріали). УВАГА! Оплата готівкою під час проведення заходу прийматися не буде. Участь в конференції можлива тільки за умови безготівкового розрахунку.
РЕЄСТРУЙТЕСЯ за посиланням http://events.ufb.org.ua. Не пропустіть, адже кількість місць обмежена.
Інформацію про спікерів та детальну програму заходів відслідковуйте на сайті конференції: http://events.ufb.org.ua/ або на ФБ: https://www.facebook.com/UkrForumBlag/.
За додатковою інформацією пишіть на електронну пошту: events.ufb@gmail.com