
Фундація "Дім Рональда МакДональда" шукає в команду менеджера програм – людину, яка поділяє цінності фундації, має досвід роботи у неприбутковій організації / із соціальними проектами, розуміється на співпраці з державними установами та НУО.
Новий співробітник втілюватиме програми Фундації в Україні (зокрема, програми «Сімейна кімната Рональда МакДональда»), братиме участь у підготовці та проведенні заходів для різних аудиторій, готуватиме звіти, відповідатиме за сайт та сторінки Фундації в соцмережах, взаємодіятиме з підрядниками та лікарнями, в яких працюватимуть програми Фундації, вестиме документообіг.
Часткова зайнятість (неповний робочий день).
Вимоги до кандидата
Досвід роботи у неприбутковій організації з соціальними проектами не менше 2 років.
Досвід у реалізації проектів та організації заходів.
Досвід співпраці із державними установами, недержавними та неприбутковими організаціями.
Закінчена вища освіта за спеціальностями, що пов’язані з комунікаціями, юридичною сферою чи фінансами.
Володіння українською, російською та англійськими мовами (для англійської мінімальний рівень – advanced).
Вміння працювати із пакетом MS Office на рівні впевненого користувача, особливо з MS Excel та Power Point.
Про Фундацію
Фундація Дім Рональда МакДональда була заснована 1974 року в США. З 2016 року Фундація працює в Україні. Її партнером-засновником є компанія МакДональдз в Україні.
Місія Фундації – втілювати програми, що безпосередньо покращують здоров’я і благополуччя дітей.
Першою програмою, яку Фундація буде реалізовувати в Україні стане програма Сімейні кімнати Рональда МакДональда. У Сімейних Кімнатах Рональда МакДональда українські родини отримають змогу відпочити, поїсти, набратися сил, приділити час спілкуванню та грі з дитиною.
Головне, що дають Сімейні Кімнати Рональда МакДональда – це можливість для родини бути поруч, не залишати свою дитину без сімейного тепла і любові під час боротьби з хворобою.
Подати резюме можна тут: http://rabota.ua/ua/company4745327/vacancy6469027