
Українці заощаджують, але на благодійність готові віддавати більше
Аудиторсько-консалтингова компанія «Делойт» представила результати дослідження споживчих настроїв покупців, що проводиться щороку напередодні Новорічних та Різдвяних свят у 17 країнах Європи.
Про результати розповіла старший менеджер Ольга Шамрицька.
“Із загального святкового бюджету, який становитиме в середньому 2817 грн, 43% підуть на подарунки, ще 44% – на застілля. При цьому на подарунки цього року споживачі планують витратити на 5% більше, ніж минулого року. Але на святкові розваги цього року заплановано потратити на 26% менше, ніж торік”, – розповіла вона. Тому готуватись до зниження потоку відвідувачів треба ресторанам, кінотеатрам, тощо.
Однак, заощаджувати на розвагах будуть не лише українці – за даними дослідження, європейці також планують скорочувати цю статтю витрат, щоправда менше – на 13%.
Несподіваний результат – у порівнянні з минулим роком в Україні зафіксований найбільший рівень зростання витрат на благодійність серед усіх 17 країн, що приймали участь в дослідженні – майже на 46%. Середній показник по Європі від’ємний і складає -15%. Так, в середньому 3% від суми, виділеної на новорічні подарунки, українці планують направити на благочинність.
За матеріалами: FINANCE.UA