
У Миколаєві вп’яте стартував Осінній тиждень добра
Сьогодні в малому залі міськвиконкому відбулася прес-конференція, присвячена старту загальноміської благодійної акції «Осінній тиждень добра».
У Миколаєві акція проводиться в п’ятий раз під егідою «Благодійного сезону». Її місія – розвиток благодійності і популяризація волонтерства. Мета – консолідація зусиль місцевої громади для вирішення соціально-значущої проблеми.
За 2008 – 2011 рр. в ході акції проведено більше 80 заходів, а волонтерами за допомогою благодійних «скриньок» зібрано понад 7 тис. дол. Зібрані кошти були спрямовані на придбання пульс-оксиметра та інфузійного насосу для Миколаївської дитячої обласної лікарні, офтальмоскопу і ультразвукових інгаляторів для Міської дитячої лікарні № 2, кисневого концентратора для Миколаївського міського центру реабілітації дітей-інвалідів.
У цьому році «Осінній тиждень добра» пройде з 15 по 21 жовтня 2012 року. Особливий фокус акції – надання конкретної допомоги Дитячій консультації Жовтневої ЦРЛ. В ході численних фандрейзингових заходів організатори та учасники сподіваються зібрати гроші на придбання пульс-оксиметра, що буде відчутною підтримкою для дітей.
Родзинкою прес-конференції стала презентація єдиного в Миколаєві інтернет-порталу для добровольців міста «Волонтери Миколаєва» (http://volonter.mk.ua/), а також відкриття Центру волонтаріату. Ці інструменти будуть сприяти розвитку та популяризації волонтерства та благодійництва в Миколаєві.
Календар акції:
- 15-21 жовтня – загальний "скриньковий" збір в 7 точках міста: «Каштановий сквер» (вул. Радянська), «City Center», «Магеллан» (Соляні), «Надія» (Ліски), «Корабельний район» (Фуршет), «Зоопарк», «Юність».
- 20 жовтня, ТЦ «Depo’t» (Корабельний район) – концерт, благодійний ярмарок.
- 21 жовтня, центральна вулиця міста Радянська (Каштановий сквер) – концерт, благодійний ярмарок.
- 23 жовтня, офіс ЦСП (пр. Жовтневий 325/1) – публічний підрахунок зібраних благодійних пожертвувань.
- 24-30 жовтня – проведення тендеру та закупівля обладнання.
- 31 жовтня – урочисте підведення підсумків акції, передача обладнання, нагородження партнерів, волонтерів акції.
Традиційно серед волонтерів пройде конкурс на кращу скарбничку, найактивніший волонтер отримає приз від партнерів акції.
Координацію «Осіннього тижня добра» здійснює оргкомітет, до якого увійшли представники громадських та молодіжних організацій, благодійних фондів, громадських рухів, студентського самоврядування: Фонд «Центр соціальних програм РУСАЛу», МММГО «Фундація регіональних ініціатив», РНО «Русич», Центр соціальної активності партнерства ЦБ ім. Кропивницького, Молодіжна рада підприємств МГЗ, БО «Ми Поруч», БО «Індиго», МЖО «Кешер», МОО ВБО «Всеукраїнська мережа ЛЖВ», МО «Твори добро», БФ «Любисток», МОБФ «Нове сторіччя», МОО «СМС», Університет «Україна», Національний аграрний університет, МНУ ім. В.А. Сухомлинського, Южнослявянскій навчально-науковий інститут МНУ ім. В.А. Сухомлинського та ін.
Головний штаб акції розміщений в Молодіжному центрі (вул. М.Морська, 1), додатковий – в Корабельному районі, в ЦСП РУСАЛу (пр. Жовтневий, 325/1).
Організаційна підтримка: Миколаївський міський голова, виконком Миколаївської міської ради, адміністрація районів міста (Департамент праці та соціального захисту населення, Управління у справах сім’ї, дітей та молоді, Управління культури та охорони культурної спадщини, Управління громадських зв’язків), ММУ УМВС в Миколаївській області, ТЦ «Depo’t», ТЦ «City Center».
Фінансово-матеріальна підтримка: Миколаївський глиноземний завод, торгова мережа «Доярушка», кондитерська фірма «Лакомка», приватні підприємці.
Інформаційні партнери: Управління громадських зв’язків Миколаївського міськвиконкому, ТРК «Сатурн», ТК «МАРТ», ОДТРК, НІС-ТВ, РА «Позитив», РА «Сорок @», «Медіагрупа», «Наше Радіо», Радіо «Рідна вулиця», Хіт-FM, Kiss-FM, інтернет-видання: mukola.net, pn.mk.ua, novosti-n.mk.ua, molod.mk.ua, mycity.mk.ua, nikvesti.com, mk.mk. ua, 0512.com.ua, obzor.mk.ua, podrobnosti.mk.ua, niknews.in.ua, mediainfo.mk.ua, korabelov.info, platforma.mk.ua, familyface.net, mbfportal.com, ufb.org.ua та ін.