
Колекцію під назвою "Добрі футболки" створила компанія Threadless за участю дитячого фонду ООН (ЮНІСЕФ) та рекламного агентства BBH New York. Доходи від їх продажу підуть до фонду голодуючих Африки і будуть витрачені саме на ті предмети й дії, які позначені зображеннями на майках. Найдешевша "добра футболка" з принтом москіта зі зламаним носом обійдеться покупцеві в $ 18,57, якраз стільки коштує москітна сітка. Найдорожча футболка з зображенням вантажного літака оцінена в $ 300 тис. – вартість авіадоставку гуманітарного вантажу. Основна частина допомоги піде жителям Сомалі: посуха, яку фахівці вже назвали найсильнішою з трапилися в цій країні за останні 60 років, позбавила їх запасів їжі. Організатори акції впевнені, що футболки дозволять покупцям пишатися своїм пожертвуванням, крім того, завдяки їм ще більше людей дізнаються про африканські проблеми. Креативний директор агентства BBH New York Ері Вайсс заявив: "Ми думаємо, що люди в більшості своїй альтруїстичні, і в тому, щоб видати їм свого роду нагадування про їх альтруїзм, немає нічого поганого". (http://www.kommersant.ru/doc/1797760 )