
Оголошення про проведення тендеру
1.Замовник:
1.1. Найменування: Міжнародний благодійний фонд «Здоров’я українського народу»
1.2. Юридична адреса: 04212, м. Київ, вул. М. Тимошенка, 2/4, кв.89
Відповідальний за проведення тендеру: Булак Марина Миколаївна, бухгалтер, тел.. 044-587-64-61, факс 044-284-24-64, e-mail: bulack@healthup.org.ua
2.Предмет тендеру:
2.1. Розміщення сюжетів на соціальну тематику (здоровий спосіб життя та профілактика захворювань) в закладах охорони здоров’я, навчальних закладах, аптечних закладах України.
2.2. Термін надання послуг: 2012 р.
2.3. Територія надання послуг: Україна.
2.4. Винагорода: право на укладення договору про надання зазначених послуг
3. Спосіб оголошення тендеру:
3.1. Вид тендеру: відкритий.
3.2. Спосіб оголошення: розміщення на сайті Фонду, на сайтах http://www.tendery.ua/, http://gurt.org.ua/, http://www.civicua.org, http://vboabu.org.ua/, http://www.ufb.org.ua/
4. Умови надання тендерних пропозицій:
4.1. Адреса: 01042 м. Київ, вул. Чигоріна 18 оф.423
4.2. Спосіб: особисто, поштою.
4.3. Кінцевий строк подання пропозицій: до 06. 04. 2012 року, включно.
5. Відкриття тендерних пропозицій, місце проведення тендеру:
5.1. Адреса: 01042 м. Київ, вул. Чигоріна 18 оф.423
5.2. Дата: 09 04 2012 року.
8.Додаткова інформація;
8.1. Джерело фінансування: за рахунок замовника
8.2. Валюта тендерних пропозицій: гривня
8.3. Строк дії тендерних пропозицій: протягом 60 днів з моменту відкриття тендерної пропозиції
8.4. Мова і кількість екземплярів: всі документи, які мають відношення до тендерної пропозиції, виконуються українською мовою і подаються в 1-му екземплярі
8.5. Контактні дані для отримання додаткової інформації: див. п.1.3.
Додаток1
До тендеру на розміщення соціальних сюжетів
Технічне завдання
Мета: Ефективне інформування населення стосовно профілактики захворювань та здорового способу життя для зміцнення та збереження здоров’я українського народу.
Цільова аудиторія: працівники та відвідувачі закладів, де будуть розміщуватись соціальні сюжети.
Завдання:
1. Розміщення сюжетів на соціальну тематику (здоровий спосіб життя та профілактика захворювань) в навчальних, аптечних та закладах охорони здоров’я на території України.
Вимоги:
Послуга: розміщення соціальних сюжетів на обладнані виконавця, до якої також входить сервісне обслуговування, фото-звіт.
Вимоги до обкладання для розміщення соціальних сюжетів: вертикальні та горизонтальні інформаційні конструкції формату А1 розташовані в закладах охорони здоров’я (в коридорах), навчальних (в коридорах, фойє) та аптечних закладах (безпосередньо в закладі та/або на вітринах) в місцях що забезпечують вільний доступ до них пацієнтів, відвідувачів та персоналу і гарну оглядовість інформації.
Територія: на території України.
Вимоги до сюжетів. Тематика:
-туберкульоз;
– ВІЛ/СНІ;
– вірусні гепатити;
– распіраторні захворювання;
– зниження зору та сліпоти;
– інфаркт;
– інсульт;
– онкологічні захворювання у жінок;
– онкологічні захворювання у чоловіків;
Захворювання шлунково-кишкового тракту;
– захворювання опорно-рухового апарату.
Вимоги до території надання послуг: не менше 15 областей України, не менше 250 закладів та не менше 10 закладів в одній області.
Виготовлення сюжетів та друк інформаційних матеріалів для розміщення: за рахунок замовника.
Віддруковані сюжети надаються виконавцю не пізніше 10 календарних днів до початку розміщення.
Додаток2
До тендеру на розміщення соціальних сюжетів
Вимоги до кваліфікаційних характеристик учасників тендеру і перелік документації, яка має бути надана
1. В тендерній пропозиції має міститись наступна інформація:
Юридична назва
Юридична адреса
Фактична адреса
Дата реєстрації
ПІБ керівника
Банківські реквізити
Контакти
2. До тендерної пропозиції потрібно додати:
2.1.Копії завірені мокрою печаткою та підписом керівника:
статуту
свідоцтва про державну реєстрацію
витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб та фізичних осіб підприємців
довідки про систему оподаткування
фінансової звітності (Форма №1 та Форма №2) за попередній рік
2.2.У вільній формі – інформаційна довідка про організацію.
2.3.У вільній формі – підтверджений документально не менше ніж трьохрічний досвід роботи по наданню подібних послуг
2.4.У вільній формі – перелік постійних партнерів та клієнтів, перевага надається тим учасника тендеру в яких є клієнти компанії-лідери ринку України та світу, некомерційні організації.
2.5.Рекомендації від клієнтів.
2.6.Коротке резюме на спеціалістів, які безпосередньо займатимуться наданням послуг.
2.7.Комерційна пропозиція та калькуляція вартості послуг
3. Всі учасники тендеру мають дотримуватися Інструкції учасникам тендеру Міжнародного благодійного фонду «Здоров’я українського народу». З Інструкцією можна ознайомитися на сайті: www.healthup.org.ua
Додаток3
До тендеру на розміщення соціальних сюжетів
Критерії оцінки тендерних пропозицій
1. Відповідність вимогам тендерного оголошення.
2. Наявність документів перерахованих в тендерному оголошені
3. Вартість та строки надання послуг
4. Досвід роботи з провідними компаніями України та світу та некомерційними організаціями.
Додаток4
До тендеру на виготовлення та розміщення інформаційних конструкцій.
Тендерна пропозиція має бути подана по формі приведеній нижче
ТЕНДЕРНА ФОРМА "ПРОПОЗИЦІЯ"
(форма подається Учасником на фірмовому бланку)
Ми, [назва Учасника], надаємо свою пропозицію щодо участі у тендері на закупівлю послуги з розміщення соціальних сюжетів згідно з вимогами Замовника.
Вивчивши тендерну документацію та технічні вимоги (надалі ТВ), на виконання зазначеного вище, ми, уповноважені на підписання Договору про надання таких послуг, маємо можливість та погоджуємося виконати вимоги Замовника на умовах, зазначених у комерційній частині цієї пропозиції за наступними цінами:
№ зп
Найменування послуг
Строк надання послуг
Вартість послуг
(без ПДВ)
грн.
1.
2.
Загальна вартість послуг (без ПДВ)
ПДВ
Загальна вартість послуг (разом з ПДВ)
1. Після акцепту нашої тендерної пропозиції Ваша тендерна документація разом з нашою пропозицією (за умови її відповідності всім вимогам) мають силу попереднього договору між нами. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми візьмемо на себе зобов’язання виконати всі умови, передбачені Замовником.
2. Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом встановленого тендерною документаціє строку. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути акцептована Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну.
3. Ми погоджуємося з умовами, що Ви можете відхилити нашу чи всі тендерні пропозиції згідно з умовами тендерної документації, та розуміємо, що Ви не обмежені у прийнятті будь-якої іншої пропозиції з більш вигідними для Вас умовами.
5. Якщо наша пропозиція буде акцептована, ми зобов’язуємося підписати Договір із Замовником.
6. Умови розрахунків: Замовник перераховує Виконавцю 100% суми, зазначеної у відповідному додатку/додатковій угоді до Договору про надання послуг, після надання послуг, отримання та погодження звіту Виконавця про надані послуги і підписання сторонами відповідного Акту приймання-передачі наданих послуг. Ця сума перераховується Замовником протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів з моменту підписання Акту приймання-передачі послуг.
Посада, прізвище, ініціали, підпис уповноваженої особи Учасника, завірені печаткою.