
У суспільстві існує стереотип, що фінансисти, інвестори, бізнесмени, які заробили величезні статки, живуть з однією метою – примножувати свої капітали. Але це не вірно. "Лише в людях себе пізнати здатна людина", – писав Гете. Більшість найвідоміших бізнесменів, акторів, власників великих компаній, спортсменів успішно втілюють в життя написане німецьким генієм, направляючи левову частку доходів на соціальні проекти, в тому числі благодійність.
Білл Гейтс, засновник Microsoft, заснував найбільший у світі благодійний фонд "Білла і Мелінди Гейтс", вклавши в його розвиток тільки в перший рік 106 мільйонів доларів.
Мільярдер Уоррен Баффет пожертвував у фонд Гейтса, який допомагає бідним і хворим людям, а також розвиткові освіти та охорони здоров’я, вельми значну суму.
Благодійністю займаються і такі всесвітньо відомі компанії, як Bosch, Hewlett-Packard, "Кока-Кола", McDonald’s і ін А першим у світі брокером, що запустив соціальні та благодійні проекти, стала відома компанія TeleTRADE.
TeleTRADE: благі справи здатні згуртувати людей.
Успіх будь-якого бізнесу грунтується на благих справах для суспільства, – пояснила в інтерв’ю "Біржовому Лідеру" директор з реклами компанії TeleTRADE (входить у вищу лігу кращих світових брокерів рейтингу Академії Masterforex-V) Ганна Моісеєва. – У свій час Стефан Цвейг зауважив, що великі і благі справи завжди згуртовують людей. І це дійсно так. Допомагаючи іншим, ми отримуємо величезне моральне задоволення від того, що можемо змінити цей світ на краще, що хтось стане щасливішою, а дитина, що потребує турботи і уваги, подарує нам щиру посмішку – найкращу нагороду, яка тільки може бути. Ми станемо більш згуртованими, об’єднаними однією великою метою – робити добрі справи на благо всім.
"З 9 липня наша компанія в Україні запустила акцію "Територія милосердя", яка, по суті, являє собою благодійний марафон по наданню матеріальної і духовної допомоги нужденним в ній людям, зокрема, дітям-сиротам. Закінчилося літо, і завершився даний соціальний проект, який проходив під девізом "Допоможемо дітям разом!". Насправді, пояснює Ганна Моісеєва, "Територія милосердя" не закінчиться, поки "наше серце б’ється не тільки для себе, а й для тих, хто поруч з нами".
За час, що минув зі старту проекту, стати його учасником міг будь-який бажаючий. Дуже порадував той факт, що таких бажаючих виявилося досить багато, в тому числі серед наших клієнтів, трейдерів, інвесторів, партнерів компанії. Кожному, хто виявив бажання брати участь в "Території Милосердя", достатньо було всього лише подзвонити по телефону в представництво TeleTRADE в своєму місті, тоді як всі організаційні питання взяла на себе компанія.
Ганна Моісеєва підкреслила: "Благодійний марафон показав, що в Україні живе дуже багато добрих, чуйних людей, готових у будь-який час надати посильну допомогу". У свою чергу, пояснив фахівець, співробітники нашої компанії не тільки допомогли сиротам, але й об’єднали українських громадян, інвесторів, бізнесменів в одному великому благій справі. "Я від імені співробітників, клієнтів і партнерів компанії TeleTRADE висловлюю щиру подяку всім громадянам України, хто взяв участь в цьому, без перебільшення, необхідному і благородній для всього суспільства справі", – висловила свою вдячність представник компанії.