
Спільнота благодійників очікує якнайшвидшого ухвалення останнього підзаконного акту, який звільнить телекомблагодійність від усіх податків і зборів. 6 квітня 2017 року в офісі Українського форуму благодійників відбулося перше засідання робочої групи з впровадження телекомблагодійності в Україні.
Робоча група телекомблагодійності поіменно
До складу робочої групи з впровадження телекомблагодійності в Україні увійшли представники громадськості, неприбуткового сектору та чотирьох операторів мобільного та фіксованого зв’язку.
Представники операторів зв’язку:
Людмила Стеценко, спеціаліст із корпоративної соціальної відповідальності lifecell
Тетяна Морач, менеджер програм корпоративної соціальної відповідальності «Київстар»
Тамара Кідрук, експерт із зовнішніх зв’язків Vodafone Україна
Олена Музиченко, менеджер з корпоративних комунікацій “Укртелеком”
Представники сектору благодійності:
Ірина Гуцал, директор Української Біржі Благодійності
Ірина Литовченко, директор зі зв’язків із громадськістю та державними органами, співзасновниця фонду “Таблеточки”
Леся Басараб, фахівець із залучення ресурсів Карітасу України
Поліна Нюхіна, адвокасі-менеджер Українського форуму благодійників
Представник громадськості – Ірина Соловей, співзасновниця платформи соціальних інновацій “Велика ідея” (Biggggidea).
Про що домовилася робоча група
На своїй першій зустрічі робоча група з впровадження телекомблагодійності в Україні прийняла організаційні документи (Регламент), а також розробила План роботи на квітень.
Домовилися, що до наступного засідання, яке відбудеться 19 квітня 2017 р., оператори зв’язку розглянуть та прорахують можливість надання послуг СМС-благодійності та благодійних голосових повідомлень у тестовому режимі до моменту створення Єдиної платформи.
Також ухвалили рішення до 19 квітня підготувати до обговорення зведену таблицю критеріїв допуску до Єдиної платформи.
Залишаються відкритими для подальшого обговорення організаційно-правові питання платформи телекомблагодійності (форма власності, засновники, матеріальне забезпечення) і технічні питання (система реєстрації, виділення номерів, запобігання шахрайським діям, взаємодії з абонентами).