
Swedbank: пункти преміальної програми йдуть на безкоштовні банківські послуги і пожертви
У жовтні 2011 року Swedbank вивів на ринок оновлену преміальну програму, головне нововведення якої полягає в тому, що тепер преміальні пункти у клієнтів накопичуються при оплаті не тільки кредитними, але і дебетовими картками.
"Перші 100 днів показали нам, що клієнти, побачивши у себе в інтернет-банку преміальні пункти, стали активно їх використовувати. Порівняно з попереднім періодом суттєво зросла популярність безкоштовних банківських послуг. Приємно також відзначити, що дуже багато клієнтів жертвують свої пункти на різні благодійні програми", – зазначила Іліссон.
За словами Іліссон, програма збільшила як оборот дебетових карток, так і кількість клієнтів, які користуються цими картками.
"Оборот за картками зріс не тільки за рахунок збільшення кількості клієнтів, які розплачуються банківськими картками, а й за рахунок того, що частіше стали платити карткою також ті, хто постійно користуються карткою", – сказала вона.
"Тепер клієнти розплачуються карткою і за ті покупки, які вони раніше б швидше оплатили готівкою".
Найбільшою популярністю користується банківська послуга, що дозволяє безкоштовно здійснювати внутрішньобанківські платежі в інтернет-банку протягом шести місяців.
"Щодо пожертвувань і в цілому найбільшою популярністю користувався подарунок неприбутковому об’єднанню Varjupaikade MTÜ (організація, що опікується 5-ма притулками для тварин і допомагає братам нашим меншим знайти нових господарів). За три місяці кількість подарунків цього об’єднання досягло майже 4000, що складає більше 9% всіх обраних подарунків. Якщо додати сюди пожертвування на користь інших організацій, то ми бачимо, що частка преміальних пунктів, які використовуються на благодійність, значно зросла", – сказала Іліссон.