
Чому бізнес-спільноті не можна пропустити VIII Міжнародну конференцію Українського форуму благодійників «Стратегічна філантропія: мистецтво змінювати світ» (25 лютого 2016 року, Київ, Президент Готель).
1. Ви керуватимете змінами, а не вони вами.
Зіркова гостя конференції Фенелла Роуз (Fenella Rouse), старший радник Інституту філантропії (Велика Британія) багато років консультує засновників і управлінців благодійних ініціатив у Європі і США. Вона застосовує теорію змін у філантропії. Завдяки цьому клієнти Фенелли досягають своїх цілей з оптимальними інвестиціями і мінімальними ризиками. Детально про це пана Роуз розкаже у Ключовій доповіді «Стратегічна філантропія: плануємо та досягаємо змін» одразу після відкриття конференції та у секції «Розробляємо власну теорію змін — основні кроки».
2. Соціальне підприємництво
– можливість додати в репутаційній вазі і отримати новий пул лояльних клієнтів, просто роблячи те, що добре вдається. Жодних витрат на PR чи рекламу: за вас скажуть ваш продукт і та благодійна спільнота, з якою ви працюватимете.
Під час інтерв’ю з віце-президентом зі стратегічного партнерства та спеціальних ініціатив організації City Year (США) ви дізнаєтеся, як Timberland створив спеціальну лінію підліткового одягу спільно із соціальним підприємством City Year Enterprise, і що від цього отримують бізнес, волонтери і школи.
А на секції «Соціальне підприємництво – сталий формат філантропії» досвідом успіхів і долання перешкод поділяться одразу 4 популярні в Україні соціальні підприємства в галузях електронної комерції, ритейлу, власного виробництва та сфери обслуговування: Перша благодійна торгова платформа «Мурахи», благодійний магазин «Ласка», студія бельгійського шоколаду PanChocolatier, піцерія Pizza Veterano. Тут же фінансові ат юридичні аспекти соціального підприємництва прокоментують аудитор і народний депутат.
3. Вкладаючи у громаду, розвиваємо бізнес.
Під час секції «Фонд громади: дієвий інструмент локальної філантропії» представники бізнесу, громадянського суспільства і місцевих органів влади знайдуть точки дотику і зрозуміють, як не експлуатувати, а бути корисним одне одному.
4. Благодійна програма бізнесу: стартуємо з нуля; переходимо на новий рівень; виходимо в лідери.
На якому б етапі втілення соціальної ініціативи ви зараз не перебували, після конференції УФБ «Стратегічна філантропія: мистецтво змінювати світ» у цієї ініціативи відкриється нове дихання. Звісно, якщо ви уважно слухатимете і ставитимете влучні запитання у секціях:
«Системне управління: досвід бізнесу для благодійності»
«Вимірюємо ефективність: KPI та їх використання у філантропії»
«Стратегічні комунікації: як правильно побудувати систему».
Обирайте одну з трьох або РЕЄСТРУЙТЕСЬ утрьох зі ЗНИЖКОЮ, щоб нічого не пропустити!
5. Зв’язки вирішують усе.
Із цим твердженням можна до безкінечності сперечатися.Але провести день у середовищі успішних філантропів, бізнесменів, соціальних підприємців і тих, хто їх консультує – аж ніяк не зайве, чим би ви не займалися. Філантропія робить нас сильними і об’єднує – достатньо подивитися на Партнерів конференції, щоб у цьому переконатися.
СТАТИ УЧАСНИКОМ VIII Міжнародної конференції Українського форуму благодійників «Стратегічна філантропія: мистецтво змінювати світ» можна до 21 лютого 2016 р. (неділя, включно), зареєструвавшись за посиланням: http://www.blagodiynist.info/anketa.htm