
«СК Джонсон Україна» та «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» реалізували спільну благодійну програму «Бути поруч»
«СК Джонсон Україна» та «МЕТРО Кеш енд Кері Україна» реалізували спільну благодійну програму «Бути поруч», в рамках якої зібрали 86 586 грн. для закупівлі медичного обладнання для Київського центру трансплантації кісткового мозку. Кампанія тривала з 1 червня по 31 липня 2013 року у 29-ти центрах оптової торгівлі METRO в 20 містах України.
За умовами програми, 1 гривню від вартості кожної проданої одиниці продукції ТМ Raid® та OFF! ® в магазинах METRO було перераховано в Міжнародний благодійний фонд «Подих життя». Усі кошти, зібрані під час ініціативи, будуть спрямовані фондом на закупівлю медичного обладнання, а саме інфузійних насоссів Infusomat, для Київського центру трансплантації кісткового мозку. Акційний асортимент товарів нараховував 36 одиниць продукції торгових марок Raid® та OFF! ® від компанії «СК Джонсон».
Зібраної суми вистачить на закупівлю 8-ми інфузійних насосів та систем обслуговування до них. Придбане обладнання Київський центр трансплантації кісткового мозку отримає до кінця серпня 2013 р.Київський центр трансплантації кісткового мозку було засновано у 2003 році. За 10 років у ньому було прооперовано 485 пацієнтів, 20% з яких – діти. З появою в Центрі інфузійних насосів лікарі зможуть проводити операції з трансплантації дітям з найскладнішими формами онкологічних захворювань, які раніше вважалися невиліковними. Ці насоси будуть забезпечувати маленьких пацієнтів точним дозування медичних препаратів під час реабілітаційного процесу після операцій. Без такого обладнання наразі неможливо забезпечити постійне введення точної кількості необхідних ліків, через що Київський центр трансплантації кісткового мозку вимушений відмовляти в операціях багатьом пацієнтам. Нове обладнання допоможе врятувати більше дитячих життів та надасть впевненість і віру в довге та здорове життя тим пацієнтам, які до цього часу вважалися невиліковними.
З моменту виходу на ринок України в 2003 році METRO Cash & Carry відкрила 29 класичних магазинів: чотири в Києві, три в Одесі, два у Донецьку, Дніпропетровську, Одесі, Харкові та Львові, по одному у Луганську, Кривому Розі, Полтаві, Вінниці, Запоріжжі, Чернівцях, Миколаєві, Рівному, Івано-Франківську, Макіївці, Маріуполі, Сімферополі, Севастополі та Житомирі; та 4 «METRO бази»: в Кременчуці, Кіровограді, Тернополі та Луцьку. METRO Cash & Carry інвестувала в економіку країни 545 млн. євро та створила близько 7 600 робочих місць.
_________________
METRO Cash & Carry управляє більш ніж 700 центрами оптової торгівлі в 29 країнах. Чисельність персоналу компанії нараховує більш ніж 120 000 чоловік, а обсяг її продажів за 2012 рік склав близько 32 млрд. євро. METRO Cash & Carry –– це торговельний підрозділ німецької METRO GROUP, однієї з найбільших торговельних компаній в світі. В 2012 році продажі METRO GROUP склали близько 67 млрд. євро. В 2 200 магазинах компанії в 32 країнах світу працює 280 000 чоловік. METRO GROUP складається з наступних підрозділів: METRO/Makro Cash & Carry – міжнародний лідер оптової торгівлі, гіпермаркети Real, Media Markt і Saturn – лідер торгівлі відео – та аудіотехнікою в Європі, а також універмаги Galeria Kaufhof. Додаткову інформацію можна знайти на сайті www.metrogroup.de.
Заснована у 1886 році, компанія SC Johnson заробила репутацію виробника продукції, якій можна довіряти, продукції що створена з дотриманням суворих вимог якості та бездоганності. Компанія є виробником всесвітньо відомих ТМ Glade ®, Mr.Muscle ®, Toilet Duck ®, Pronto ®, Raid ®, OFF! ®, KIWI ®, які полюбилися українським споживачам і є лідерами у багатьох країнах. В Україні компанія SC Johnson веде діяльність з 1990 р, виробляючи і реалізуючи побутову хімію, засоби захисту від комах, взуттєву косметику.
SC Johnson здійснює свою діяльність з чітким розумінням того, що ми несемо відповідальність перед країнами і суспільствами, в яких працюємо. Наша програма соціальної підтримки є частиною довгострокової стратегії сталого розвитку компанії. Ми повною мірою віддаємо належне нашому суспільству шляхом передачі частини наших доходів і нашої продукції організаціям, відповідальним за підтримку людей, які потребують допомоги, а також шляхом участі наших співробітників у волонтерських програмах.