
Шукаємо спікерів на щорічну міжнародну конференцію з благодійності!
Розпочинається прийом заявок на виступи під час V Міжнародної конференції Українського форуму благодійників «Благодійність : підзвітно, прозоро, публічно», яка відбудеться в Києві 28 лютого 2013 р.
Мета Конференції: підвищення рівня суспільної довіри до благодійності шляхом популяризації прозорої, підзвітної та публічної діяльності благодійних інституцій.
Завдання Конференції:
- Визначити основні критерії прозорості, підзвітності та публічності благодійності та їх роль у досягненні ефективності та сталого розвитку благодійних інституцій.
- Ознайомити із найбільш поширеними інструментами, що забезпечують прозорість, підзвітність, публічність благодійної діяльності.
- Презентувати найкращі міжнародні та вітчизняні практики забезпечення благодійними фондами та організаціями відкритості власної діяльності.
- Обговорити роль міжсекторного партнерства у формуванні позитивного ставлення українського суспільства до благодійності.
На конференції пропонується розглянути теми:
1. Основні критерії прозорості, підзвітності та публічності благодійної діяльності.
Розкриття цієї теми включає наступні підтеми: основні принципи прозорості, підзвітності та публічності; довгостроковий вплив прозорості й підзвітності, а також ризики, пов’язані з ними; благодійне та податкове законодавство, бухгалтерський облік; антикорупційна політика; міжнародні та вітчизняні етичні стандарти та кодекси, тощо.
- Інструменти забезпечення прозорості, підзвітності та публічності благодійної діяльності.
Розкриття цієї теми включає наступні підтеми: річні звіти благодійних інституцій та соціальні звіти бізнес-компаній, ефективне самоврядування (правління та наглядова рада), стратегії моніторингу та оцінки, посібники з управління та внутрішні політики, інструменти самооцінки, соціальний аудит, відповідальний фандрайзинг, веб-сайти, комунікаційні стратегії тощо.
- Найкращий досвід благодійних інституцій у розбудові власної відкритості.
Розкриття цієї теми включає : історії успіху та досягнення надзвичайних результатів, пов’язаних із використанням різноманітних інструментів забезпечення прозорості, підзвітності та публічності власної діяльності різноманітними благодійними фондами та організаціями.
- Роль міжсекторного партнерства у формуванні суспільної довіри до благодійності.
Розкриття цієї теми включає себе наступні підтеми: розвиток стратегічних партнерств задля досягнення публічності, прозорості та підзвітності; роль влади, бізнесу та ЗМІ у формуванні довіри до благодійності.
Учасники також можуть обговорити будь-які інші питання, які стосуються розвитку сектору благодійності.
Формати сесій на Конференції:
Планується, що на Конференції будуть використані такі формати роботи, які передбачають залучення широкого кола експертів:
– круглі столи (обговорення певних тенденцій, актуальних тем у сфері благодійності у менш широкому колі учасників конференції, може бути представлено декілька презентацій тривалістю до 15 хвилин, виступи учасників з місць до 5 хвилин);
– творчі майстерні (передача певних технологій, інструментів, методів, що були апробовані на практиці, може бути від двох до чотирьох презентацій тривалістю від 15 до 30 хвилин);
– стендова доповідь (презентація діяльності організації, яку учасник представляє біля виставкового стенду (тривалість від 5 до 15 хвилин);
– майстер клас (компактний курс підвищення кваліфікації з певної теми (тривалість 1,5 години);
Як оформити заявку на виступ:
Для оформлення заявки на виступ під час однієї з сесій на Конференції необхідно заповнити форму-заявку 1 та надіслати її в електронному вигляду до 30 листопада 2012 року. Прийом заявок закінчиться об 18:00 за київським часом.
Для оформлення заявки на проведення творчої майстерні або круглого столу (тривалість сесії – 1,5 години) необхідно заповнити форму-заявку 2 та надіслати її в електронному вигляду до 30 листопада 2012 року. Прийом заявок закінчиться об 18:00 за київським часом.
Електронна адреса для заявок: anna.gulevska@ufb.org.ua.
Відбір заявок проводиться на конкурсній основі організаційним комітетом конференції. Про результати розгляду заявок буде оголошено не пізніше 31 грудня 2012 року.
У разі виникнення запитань, будь-ласка, звертайтеся до Анни Гулевської-Черниш, директора Українського форуму благодійників: 044 425 92 94.