Український форум благодійників - Розвиваймо благодійність разом
Головна    Сектор благодійності    Благодійність бізнесу    Новини благодійності бізнесу у світі
 

СЕКТОР БЛАГОДІЙНОСТІ

Новини благодійності бізнесу у світі
ОПИТУВАННЯ
Стандарти ведення благодйної діяльності в Україні
МИ НА FACEBOOK

Благодійність на робочому місці: підсумки 2013 року

30.04.2014  Автор: Evolution & Philanthropy

Вклад корпорацій у розвиток суспільства - це не тільки пожертви, але і залучення співробітників у соціально значущу діяльність. Дана практика представлена в «Короткому огляді тенденцій і стратегій підвищення благодійної активності працівників організацій» (Snapshot: Trends and Strategies to Engage Employees in Greater Giving), опублікованому асоціацією America's Charities за підсумками опитування 100 компаній.

У звіті йдеться про те, що для підвищення громадянської активності співробітників, компанії створюють зручні «під'їзні шляхи» до проектів НДО і іншим формам роботи у громадах:
 

  • Більше половини опитаних організацій стали частіше проводити фандрайзингової і мережеві заходи, замінили сезонні кампанії по збору коштів цілорічними програмами.
  • Майже дві третини компаній співфінансують благодійні відрахування із заробітної плати співробітників. За період з 2006 року даний показник підвищився на 58%.
  • Не менше однієї третини корпорацій розробляють і корегують благодійні програми з урахуванням очікувань членів колективу.
  • Більше 70 % респондентів повідомили про узгодження корпоративних благодійних програм з ініціативами по залученню працівників у суспільно корисну діяльність. З 2006 року цей показник підвищився на 38 %.
  • Близько 30 % опитаних відзначили, що робота з колективом стала більш демократичною: співробітники можуть розсилати відео-ролики та інші матеріали на підтримку улюблених НДО.
  • 92 % учасників опитування відзначили, що найскладнішою аудиторією (що вимагає особливого підходу і уваги) є молодь - «покоління нового тисячоліття» (millennials).
  • 85 % респондентів поскаржилися на те, що адмініструвати «добрі справи на робочому місці» досить складно, і запропонували активніше використовувати сучасні технології.

Фахівці асоціації America's Charities дійшли висновку, що під час розвитку благодійних програм для працівників, корпорації будуть приділяти підвищену увагу добровільному компоненту, надаючи і / або оплачуючи час, відпрацьований співробітниками в некомерційних організаціях. А щоб оперативно координувати діяльність волонтерів, багато компаній в найближчі два роки мають намір освоїти можливості соціальних медіа. Що стосується довгострокових перспектив, то автори звіту рекомендують підвищувати ефективність корпоративної філантропії (corporate philanthropy), поєднуючи розрізнені пропозиції для працівників (волонтерство, послуги pro bono, відрахування із заробітної плати тощо) з іншими напрямками роботи компаній з підтримки місцевих громад. Прообразом такої всеосяжної корпоративної програми сьогодні є інтернет- платформа Community Impact (« Соціальні перетворення в громадах»), а також ряд інших схожих ресурсів.

Джерело: Дайджест публікацій Міжнародного філантропічного співтовариства. 

ДОДАТИ КОМЕНТАР
Також ви можете
+ Додати новину
 
 
ПІДПИСКА
на електронні видання Форуму
"Хроніки благодійності" та "ФІЛАНТРОскоп"
 
 
Оберіть, будь ласка, категорію підписувачів, до якої вас віднести:
  • Виділити всі
 
 
 
 
 
 
ЧЛЕНИ УКРАЇНСЬКОГО ФОРУМУ БЛАГОДІЙНИКІВ