
4-5 травня 2012 року понад 50 представників ЗМІ різних християнських конфесій вивчали можливості фандрейзингу запропоновані, Русланом Крапличем (головою ради Фундації імені князів-благодійників Острозьких, головним редактором журналу «Вісник благодійництва»). Така нагода випала завдяки конференції «Церква в інформаційному суспільстві», що відбулася на базі Українського Католицького Університету (м. Львів), організованій RISU.
Не вдаючись до тонкощів та інструментів залучення ресурсів із зовнішніх та місцевих джерел, про які можна довідатися детальніше, відвідавши Школу (у Києві) чи Академію фандрейзингу (у Львові), пан Краплич наголосив: «Релігійним ЗМІ варто вийти за межі власного обмеженого поля та здобути додаткові джерела. Залучити більше ресурсів вдасться тим, хто робить більше добрих справ не лише у релігійній громаді, розширюючи кола зв’язків».
Секція, котру вів Руслан Краплич, видалася учасникам дуже динамічною та насиченою конкретними прикладами, корисними рекомендаціями, що їх реально виконати у практиці, збільшуючи доходи ЗМІ. Тому представники делегацій із Донецька, Хмельницьккого та Львова запропонували Фундації Острозьких, яку представляв доповідач, провести додаткові тренінги для команд їхніх ЗМІ та релігійних громад.