
Для того, щоб успішно здійснювати збір пожертвувань, благодійним організаціям доводиться швидко реагувати на різні технічні новинки. Адже за допомогою цих нововведень можна зробити збір коштів більш ефективним, а також привернути увагу до різних соціальних проблем.
Благодійні фонди успішно приймають приватні пожертви за допомогою SMS і електронних платіжних систем, поширюють інформацію через соціальні мережі, і навіть вигадують спеціальні пропозиції для потенційних донорів.
І звичайно, як тільки з’явилися QR-коди, благодійні організації стали активно їх використовувати.
Зручність використання QR-кодів полягає в тому, що вони компактні, легко створюються, привертають увагу і можуть містити багато інформації. Армія спасіння США використовує цю новинку для того, щоб люди перестали виправдовувати своє небажання робити пожертвування відсутністю дрібних грошей. Зараз, відсканувавши код, людина може моментально пожертвувати певну суму з рахунку свого мобільного телефону.
Благодійні організації, що приймають пожертви через SMS, теж стали користуватися в процесі своєї роботи QR-кодами. Відсканований код запускає додаток для відправки повідомлення з уже заповненим текстовим полем і номером одержувача. Тепер людині, яка має смартфон, потрібно всього лише натиснути кнопку, щоб пожертвувати на благодійність.
Дуже ефективно використовувати QR-коди для того, щоб донести інформацію. Благодійна організація або фонд може розташувати код з посиланням на свій веб-сайт на різних предметах агітації. Такий досвід був у організації допомоги бездомним у Великобританії. Вони помістили коди в місцях, де збиралися і ночували безпритульні. Люди, відсканувавши код, могли дізнатися, як допомогти цим нещасним.
Іноді для того, щоб простимулювати покупця вибрати той чи інший продукт, з кожної одиниці цього продукту певний відсоток спрямовується на благодійність. Виробники кормів для тварин розмістили QR-коди на своїй продукції. Після цього, варто було черговому покупцеві просканувати цей код, як компанія-виробник спрямовувала один долар на благодійність, а точніше на допомогу притулкам для бездомних тварин.
Використовуються QR-коди і для проведення різних акцій та ігор. Наприклад, скоро у Флориді пройде благодійна акція «полювання за скарбами». Після того як учасники заплатять за можливість взяти участь у цій грі, вони зможуть усією родиною попрямувати в захоплюючу подорож за скарбами. Всі підказки будуть закодовані QR-кодами, які можна читатиме з допомогою смартфонів або планшетів. Всі кошти, зібрані в цій захоплюючій сімейній грі, підуть на добродійні потреби.
Канадська молодіжна благодійна організація увійшла до Книги рекордів Гіннеса, створивши найбільший гігантський QR-код. Вони використовували 1369 чорних і білих квадратів, кожен цей квадрат був проспонсоруваний або згодом придбаний, а гроші пішли на благодійність. Відсканувавши цей код, люди потрапляли на сайт організації, що допомагає молоді адаптуватися в суспільстві.
Благодійні організації поки ще не інформували, чи вдалося їм за допомогою QR-кодів зібрати більше пожертв, але те, що завдяки кодам стало легше ділитися інформацією – відзначають усі.