
На початку лютого спільними зусиллями компаній «СК Джонсон Україна» та «ДЦ Україна» стартувала благодійна акція «Діти миру». Метою акції є збір коштів для благодійного фонду «Серця майбутнього», створеного для лікування дітей з вродженими вадами серця.
З покупки кожної одиниці продукції ТМ Поляна в магазинах Watsons в лютому і березні, компанія-виробник «СК Джонсон Україна» спрямовує 1 гривню з кожного товару в благодійний фонд «Серця майбутнього». На зібрані кошти «СК Джонсон Україна» придбає імпланти (окклюдери), які є незамінними при операціях, пов’язаних з серцевими проблемами.
У благодійній акції бере участь одна з найпопулярніших освіжувачі повітря ТМ Glade компанії «СК Джонсон Україна». На зібрані кошти організатори планують придбати для фонду «Серця майбутнього» імпланти, середня вартість яких – 32 тис. грн. за один.
Юрій Донець, генеральний директор «СК Джонсон Україна»: « Керуючись у своїй повсякденній діяльності принципами соціальної відповідальності бізнесу, ми неухильно прагнемо підвищувати рівень добробуту населення всіх країн, де присутня наша компанія. Відповідно, за допомогою соціальної акції «Діти миру» , ТОВ «СК Джонсон» продовжує розвивати з нашими партнерами в Україні ряд спільних ініціатив, спрямованих на допомогу людям, які потребують турботи і допомоги. Ми впевнені, що проект « Діти миру» врятує не одне дитяче серц ».
Сьогодні в Україні народжується більше 4-х тисяч дітей з вродженими вадами серця. Згідно зі статистикою, на 1000 новонароджених припадає 6-7 з такою хворобою. Своєчасна діагностика і правильне лікування дають 95 % дітей шанс на повноцінне життя, але вартість лікування в 30-50 тис. грн. для багатьох сімей сьогодні залишається проблемною. Існують державні програми фінансування, але їх недостатньо для того, щоб допомогти всім, хто потребує операції на серці. Наприклад, в 2012 р. в Інституті Амосова було придбано лише 30 окклюдерів при річній потребі в 200 одиниць.
Джерело: Лікар-Інфо