
Present Сhallenge – соціальний експеримент про рівень культури благодійності в Україні
Напередодні Нового Року організатори благодійної акції Present Challenge, ГО «Завтра» і МБФ Гарних справ влаштували святковий новорічний захід для дітей нужденних категорій, для яких протягом грудня з усієї України надходили подарунки та благодійні пожертвування.
Present Сhallenge – це своєрідний соціальний експеримент про рівень культури благодійності в Україні. Ми визначили реакцію громадськості на благодійну ініціативу, реагування та залучення до неї протягом недовготривалого періоду.
З 1 грудня ми оголосили збір речей та благодійних пожертвувань на подарунки для 151 дитини з різних кризових категорій: дітей-інвалідів, сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування із Прилуцького будинку дитини «Надія», для дітей-переселенців, проживаючих в одному з поселень на Київщині, та дітей із малозабезпечених багатодітних сімей.
Актуальність нашої благодійної ініціативи полягала в тому, що перед святами кожна дитина мріє про подарунки, а надто та, у якої немає можливості їх отримати з тієї чи іншої причини. Хтось, може, скаже, що збір подарунків – це не так оригінально. Але тільки через не усвідомлення того, наскільки для дітей кризових категорій це важливо.
25 грудня ми провели підсумки акції Present Challenge та організували свято для 50 діток багатодітний сімей із Київщини. Для малюків підготували незвичайну святкову виставу, новорічні майстер-класи, частували солодощами, а наші помічники, Дід мороз та Снігуронька, вручили дітлахам зібрані подарунки. Навіть не очікували, що наш захід подарує гостям стільки радощів. Попереду ще передача подарунків дітям, позбавлених батьківського піклування із Прилуцького будинку дитини «Надія», та дітям-переселенцям.
За неповний місяць тривалості проекту нам вдалося:
1. Зібрати більше 10 видів подарунків та майже 40 тисяч гривень на подарунки для цих дітлахів.
2. Залучити до збору подарунків громадськість, представників бізнесу та інших небайдужих громадян з різних куточків України.
3. Організувати 40 пунктів збору подарунків по Києву.
4. Втілити успішну кампанію залучення людей до благодійності. Результат цього – надходження, а також зацікавленість комерційних компаній у благодійних проектах.