
Практика ціннісного партнерства бізнесу та благодійних організацій
Цінності, як філософська категорія, здаються абстрактними та віддаленими від практичної діяльності. Але усвідомленні цінності людей та організацій мають велике практичне значення та вирішальний вплив на успішність проектів та створення ефективних партнерств.
У секції "Практика ціннісного партнерства" експертами виступили:
Тетяна ЖДАНОВА, фахівець з брендингу, координатор проекту "Нова міфологія України"
Клавдія ШЕВЕЛЮК, виконавчий директор «Василь Кісіль і Партнери», співзасновник ГО "Відповідальне майбутнє"
Валерія ТАТАРЧУК, голова благодійного фонду «Твоя Опора»
Коментар Руслана Бахтиєва, модератора секції: "Будь-яке партнерство будується на загальному інтересі і результаті. Що може об’єднувати бізнес і благодійні організації? Як відомо, бізнес прагне створення сприятливого середовища для свого розвитку, а благодійні організації в свою чергу працюють над соціальним благополуччям. Відповідно, без соціальної стабільності неможливий розвиток бізнесу, а благодійним організаціям без підтримки бізнесу складно буде досягати своїх цілей.
Ціннісне партнерство є тим інструментом, який дозволяє обом сторонам, а також партнерам бізнесу і благоотримувачам ставити і досягати спільні цілі, спираючись на загальні цінності. А вони у всіх однакові – тому що ми люди і живемо в одному суспільстві. Практичне застосування цінностей дозволяє команді благодійної організації, команді компанії і стейкхолдерам ухвалювати правильні рішення, професійно виконувати своє призначення, приходити до розуміння взаємовигідного співробітництва і формувати партнерство.