
Підсумки благодійної акції від Marks&Spencer “Винагорода за благодійність”
Підійшла до завершення акція, організована британським брендом Marks & Spencer і фондом "Соціальне партнерство", під назвою "Винагорода за благодійність".
Протягом жовтня у фірмовий магазин Marks & Spencer в ТРЦ Skymall можна було принести не потрібні речі бренду Marks & Spencer і отримати за це подарунковий сертифікат на 50 грн.
Близько 1,5 млн осіб по всьому світу вже взяли участь в соціальних програмах Marks & Spencer. В Україну благодійна ініціатива Marks & Spencer організована вперше. Тепер і українці отримали можливість внести свій внесок в глобальне добру справу.
Акція пройшла під егідою «Плану А» – спеціальної програми, однією з цілей якої є турбота про здоров’я людини і допомогу нужденним. Marks & Spencer – це соціально відповідальний бізнес, який ініціює та заохочує акції, спрямовані на допомогу малозахищеним верствам населення.
За місяць у Києві було зібрано кілька сотень речей. Marks & Spencer дякує всім лояльним покупцям, які взяли участь в акції, а також шанувальників бренду з регіонів, які проявили інтерес і активно підтримували акцію і в соціальних мережах.
"Усі зібрані речі вже передані у благодійний центр" Стефанія", – говорить президент Фонду "Соціальне партнерство" Артем Макєєв. – Ми висловлюємо свою подяку всім небайдужим до суспільних проблем людям столиці, а також нашому партнеру Marks & Spencer за організацію акції – це перший бренд, який підтримав благодійну ініціативу і, ми сподіваємося, інші рітейлери надалі послідують його прикладу".
Ну що ж, сподіваємося, подібного роду акції, будуть проводиться і в майбутньому, а принесені речі, дійсно будуть передані потребуючим!
За матеріалами: ves4i.com.ua