
Перші результати роботи волонтерів Coca‑Cola на урядовій «гарячій лінії»Covid-19
Співпраця бізнесу на державної установи задля своїх громадян у дії! Приклад «Кока-Кола Беверіджиз Україна» та «Урядового контактного центру».
З перших днів оголошення карантинних обмежень до «Урядового контактного центру», щоденно почали надходити тисячі звернень від громадян з проханням надати консультативну інформацію з питань, пов’язаних з хворобою COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS–CoV-2. Кількість звернень суттєво зросла, що позначилося додатковим навантаженням на працівників урядової «гарячої лінії».
Свою допомогу запропонувала компанія «Кока-Кола Беверіджиз Україна». Вона надала можливість своїм працівникам у робочий час на добровільних засадах (зі збереженням за ними заробітної плати) допомагати контактному центру і консультувати громадян з питань коронавірусу. Перед початком роботи представники «Урядового контактного центру» організували тижневий навчальний інтенсив для волонтерів та працювали пліч-о-пліч протягом перших днів, всіляко допомагали якнайшвидше набути необхідних знань та навичок і даній сфері.
Люди, які звертаються на урядову «гарячу лінію» переважно потребують роз’яснень стосовно медичних та захисних засобів для протидії розповсюдженню коронавірусу, надання порад з медичної допомоги та психологічної підтримки.
Результати перших тижнів роботи обнадійливі: 17 волонтерів Coca-Cola відповіли на понад 1400 дзвінків від громадян з усієї України, що дозволило у значній мірі покращити ефективність роботи урядової «гарячої лінії», а найголовніше – своєчасно надати професійну допомогу нашим співвітчизникам.
Маргарита Тарасова, координаторка гарячої лінії Coca-Cola, а зараз і групи волонтерів, поділилась досвідом співпраці: «Моя нова роль полягає в тому, що я координую роботу волонтерів компанії, які на час карантину стали консультантами урядової «гарячої лінії». Нас з командою надихає те, що ми можемо бути корисними державі у цей складний час і маємо можливість надавати необхідну підтримку нашим співгромадянам під час пандемії».
Волонтери компанії працюють дистанційно за змінним графіком у робочі дні з 09:00 до 17:00 і щоденно отримують необхідну інформаційну онлайн-підтримку від «Урядового контактного центру».
«Урядовий контактний центр» зазначив: «Спільна робота обох команд продемонструвала високий рівень відповідальності державного рівня. Дякуємо за допомогу!»