
Перші проміжні результати формування рейтингу «Соціально відповідальне підприємство – 2012»
Другий тиждень триває опитування 609 місцевих організацій України, що займаються благодійністю. Опитування ведеться з метою визначення лауреатів зареєстрованої марки «Соціально відповідальне підприємство» серед місцевих ЗМІ.
Досвід першого етапу опитування показує, що в різних регіонах ми матимемо різну картину співпраці зі ЗМІ. В деяких регіонах більш продуктивно укладається праця з Інтренет-спільнотою, в інших більш продуктивні відносини з традиційними ЗМІ. Це, між іншим, пов’язано із розвитком самої мережі регіональних ЗМІ.
Нас здивував той факт, що доволі значний відсоток організацій, інформація про які доступна в мережі Інтернет, не оновлюють свої контактні дані (телефони, e-mail адреси). Переважно це стосується тих організацій, що не мають офіційних сторінок, а інформація про них розташовується на інших носіях (довідкові служби і т.п.). Це свідчить про те, що такі організації приділяють мало уваги для того, щоб користувачі соціальних послуг могли легко віднайти їх.
Крім того, наші інтерв’юєри зауважили ще одну особливість або, точніше, тенденцію. Є дві великі групи організацій. Одні плідно і грамотно працюють зі ЗМІ у своєму регіоні, мають гарні відносини з ними, займаються медіа-плануванням. Але є багато інших, де відносини зі ЗМІ укладаються доволі неорганізовано, без будь-якого плану. Це, між іншим, стає на заваді висвітленню їхньої праці в засобах масової комунікації. Є відсоток організацій (невеликий, але є), які взагалі не подають про себе інформацію в ЗМІ. Серед них є такі, що вважають, начебто без грошей така співпраця неможлива. При тому що досвід інших організацій у тому самому місці засвідчує протилежне. У підсумку це означає, що значний відсоток організацій просто не володіє інструментами співпраці зі ЗМІ.
Цього тижня опитування триватиме далі. Результати можна відстежувати в режимі онлайн на сайті проекту.
Експертну та інформаційну підтримку рейтингу «Соціально відповідальне підприємство» надає Український форум благодійників.
Олександр Доброєр,
громадська організація "Європейський інститут соціальніх комунікацій"