
Peer learning зустріч «Використання еквайрінгу, послуги з електронного переказу коштів: досвід практиків»
14 листопада 2013 року (з 10:00 до 13:00) Український форум благодійників в рамках програми «НА, ВЧИСЬ» проводить peer learning зустріч «Використання еквайрінгу, послуги з електронного переказу коштів: досвід практиків».
Особливістю благодійності он-лайн є масовість, яка дає змогу навіть незначним сумам стати каталізатором змін. Право благодійних організацій залучати кошти на благодійність шляхом використання платіжних інструментів закріплено законодавством України. Як працює система розкажуть учасники заходу Українського форуму благодійників.
Мета заходу: проаналізувати існуючий досвід використання еквайрінгу благодійними фондами та визначити основні умови його ефективного використання.
Основні питання, що будуть підніматися під час peer learning event:
– «Сучасні» інструменти сбору благодійних пожертв: тенденції розвитку та особливості он-лайн благодійності.
– Послуга з електронного переказу коштів – еквайринг: законодавче регулювання та можливості для використання благодійними фондами.
– Практика використання еквайрінгу благодійниками: успішні історії та камені спотикання в Україні.
– Налагодження ефективної співпраці з банками: умови співробітництва та дієва комунікація в рамках отримання послуг Інтернет-еквайрингу.
Своїм власним досвідом, а також пропозиціями з питань використання послуги Інтернет-еквайрингу поділяться:
– МБФ «Українська біржа благодійності»;
– ВБФ «Крона»;
– Представники банків-членів Національної системи масових електронних платежів.
Учасники заходу:
захід буде корисним для представників (керівники, менеджери, координатори проектів/програм, спеціалісти з фандрейзингу) членів Українського форуму благодійників, інших благодійних фондів та організацій, співробітників бізнес-компаній, які відповідають за реалізацію благодійних програм; приватних благодійників та всіх, хто працює з широкою аудиторією користувачів та хоче підвищити власну ефективність.
Адреса проведення буде надіслана зареєстрованим учасникам додатково.
Реєстрація:
Для реєстрації необхідно заповнити реєстраційну форму та надіслати її до 12 листопада 2013 року на електронну адресу events.ufb@gmail.com.
Підтвердження участі у peer learning зустрічі учасники отримають 13 листопада 2013 року.
Умови участі у заході:
Члени Українського форуму благодійників:
1 особа від організації – участь безкоштовна; кожна наступна особа – реєстраційний внесок 50,00 грн.
Не члени Українського форуму благодійників:
1 особа від організації – 100,00 грн.; кожна наступна особа – реєстраційний внесок 50,00 грн.
Оплата реєстраційного внеску:
Безготівковим переказом
Благодійна організація «Український форум благодійників»,
м. Київ, вул. Артема, 46;
Код ЄДРПОУ 33886435, п/р 26000100748;
ВАТ «Райффайзен Банк Аваль», МФО 380805.
Призначення платежу: добровільна пожертва на статутну діяльність.
Оплата має надійти до початку тренінгу
Або готівкою
14 листопада 2013 року під час peer learning зустрічі.
Більш детальна інформація за телефоном +38 044 425 94 94, контактна особа Катерина Ржевська, менеджер програм Українського форуму благодійників.