
25 квітня 2013 в Києві 7-й Національний фестиваль соціальної реклами ® (НФСР) підбив підсумки. 1 місце в номінації «Рекламно-комерційні проекти із соціальною складовою» посіла торговельна мережа «Фокстрот. Техніка для дому», яка з 2012 року реалізовує соціальний проект «Школа безпеки». Експерти присудили високу оцінку кульмінації проекту – виходу мультсеріалу «Фокс і Трот поспішають на допомогу», створеного спільно з фахівцями ДСНС України для пропаганди правил безпечної поведінки для дошкільнят і молодших школярів.
Всього на фестиваль було подано 343 роботи, з яких 38 потрапили в шорт-лист. У журі працювали визнані фахівці у сфері реклами, лідери рекламного та піар-ринку України, а також представники соціально-відповідального бізнесу та благодійних організацій. Очолив команду рефері виконавчий директор Всеукраїнської рекламної коаліції Максим Лазебник.
Експерти розглядали роботи в декількох номінаціях – «Комплексні соціально-комунікаційні проекти», «Рекламно-некомерційні проекти», «Рекламно-комерційні проекти з соціальною складовою», «Соціальна аудіореклама», «Соціальна відеореклама», «Соціальна друкована реклама».
Організатори та члени журі одноголосно погодилися, що рівень робіт помітно зріс – цього року був представлений цілий ряд цікавих кампаній, де соціальна реклама є частиною соціального проекту.
У свою чергу, Державна служба України з надзвичайних ситуацій налаштована на розвиток подібних соціальних проектів і надалі, – розповідає керівник прес-служби ДСНС Світлана Бородіна. – Профілактика та роз’яснювальна робота, зокрема, серед дітей – одне з пріоритетних завдань, які сьогодні стоять перед Службою. Ми раді, що наша взаємодія успішна, а головне, приносить реальні результати.
– Така висока оцінка нашої спільної соціальної роботи з ДСНС професіоналами рекламної галузі говорить про те, що ми на вірному шляху. І вже цього року «Фокстрот» створить п’яту серію популярного мультсеріалу, в якій діти в ігровій формі отримають життєво важливі поради, – поділилася наступними планами Олена Милованова, pr-менеджер торговельної мережі «Фокстрот. Техніка для дому».
За даними Державної служби статистики, за 9 місяців 2012 року кількість дітей, загиблих від нещасних випадків, зменшилася на 3,3% (порівняно з аналогічним періодом 2011 року).