
Procter & Gamble запустив в Facebook кампанію під назвою 1 Like = 1 Day of Clean Drinking Water, беручи участь в якій користувачі підтримують програму Children’s Safe Drinking Water (CSDW) – «Чиста питна вода для дітей».
P&G уже сім років забезпечує дітей у країнах, що розвиваються, чистою питною водою, використовуючи унікальні фільтри для її очищення. За цей час P&G очистив близько 4 млрд літрів води, врятувавши таким чином 22 тис. дитячих життів.
Кампанія у Facebook дозволяє користувачам взяти участь в ініціативі CSDW: за кожну відмітку Like, залишену на сторінці P&G, компанія зобов’язується забезпечувати жителів країн чистою водою один додатковий день.
На сторінці кампанії Facebook користувачі також можуть прочитати історії тих, чиї життя врятувала програма CSDW, подивитися фотографії та відеоролики, а також дізнатися про партнерів, які підтримують благодійну ініціативу. Детальніше про діяльність P & G CSDW можна також дізнатися на новому інтерактивному веб-сайті програми www.csdw.org.
«Ми поставили собі за мету до 2020 року рятувати одне життя щогодини, і ми хочемо, щоб в її досягненні могли взяти участь і інші, – говорить президент P&G Боб Макдональд (Bob McDonald). – Для людей в усьому світі ця проста, але ефективна можливість допомогти нам змінити на краще життя тих, хто потребує в чистій воді».
Раніше компанія оголосила про намір провести ребрендинг фільтрів, використовуваних в рамках CSDW. Таким чином, ці фільтри стали першим за більш ніж 100 років продуктом, на який P&G поставив своє ім’я.
За програму CSDW та інші ініціативи P&G щодо поліпшення життя людей, такі як торішня GIVE Education, днями компанія удостоїлася спеціальної нагороди Держдепартаменту США.