
Нове обличчя «Горизонт Парку»: благодійність серед ділових буднів
З 30 серпня по 16 вересня в столичному бізнес-центрі «Горизонт Парк» проходить фотовиставка «Благодійність крізь призму об’єктива», яка є представленням кращих робіт фотоконкурсу, організатором якого є Український форум благодійників. Ініціатором проведення виставки в БЦ став мобільний оператор Life :), який також протягом квітня-серпня активно підтримував мандрівну фотовиставку у її подорожі Україною.
Відвідувачі, серед яких представники таких компаній – IBM Україна, Ciklum, American Chamber of Commerce in Ukraine, 3M, страхової компанії АОН Україна, СТО «ИТС-Украина» – мерседес сервіс, Platinum Bank, Ferrero Україна, LEGO, LAFARGE Gypsum Україна, life:), Group M (MediaCom), Sandoz Україна, ТОВ «МСД Україна», Pfizer Inc, туристична агенція «Поїхали з нами!» – мають змогу побачити різні сторони благодійності та відчути натхнення від добрих думок, добрих вчинків, добрих емоцій.
Маленьким душевним відпочинком від справ та острівком людяного мистецтва стала фотовиставка у самому серці ділової активності. Лейтмотив виставки якнайкраще відображають слова В. Вернадського: «Не можна відкласти турботу про велике та вічне на той час, коли буде досягнута для всіх можливість задоволення своїх елементарних потреб. Інакше буде пізно. Ми дамо матеріальні блага в руки людей, ідеалом яких буде «хліба та видовищ».
Для організаторів – це перший досвід представлення фотовиставки в бізнес центрі, хоча перелік майданчиків, де проходила фотовиставка, дуже широкий: від музеїв та галерей до міських рад.
«Оператор зв’язку life:) радо підтримав ініціативу Українського Форуму Благодійників і допоміг в організації мандрівки благодійних світлин, адже для нас надзвичайно важливо поширювати ідеї благодійності серед українців. За час проекту кожне місто по своєму зустрічало соціальний проект, але результат один: вже на виставці відвідувачі змінювали своє бачення і ставлення до проблем героїв фотографій. Київ зовсім випадково опинився у маршруті фотовиставки, але він безперечно розширив аудиторію добрих сердець! Попереду ще три міста в експозиції соціальних світлин, які без сумніву наповнять серця відвідувачів чуйністю, теплом і доброю енергетикою», – прокоментувала Людмила Стеценко, Спеціаліст зі зв’язків із громадськістю life:).