Український форум благодійників - Розвиваймо благодійність разом
Головна    Новини
 

ВСІ НОВИНИ

ОПИТУВАННЯ
Стандарти ведення благодйної діяльності в Україні
МИ НА FACEBOOK

Мистецтво доброчинності: як наповненість скриньок впливає на збір пожертвувань?

14.01.2011
Мистецтво доброчинності: як наповненість скриньок впливає на збір пожертвувань?

Нещодавно американські дослідники провели випробування, які показали залежність активності доброчинців від стану скриньки для пожертвувань.

1. Якщо в ящику для пожертвувань вже є гроші, то це значно збільшує рівень пожертвувань. У порожній ящик кладуть гроші найменш охоче.

2. Люди жертвують те, що вони бачать у ящику, незалежно від вивіски на ній. Якщо у ящику монети-вони жертвують монети. Якщо купюри - то купюри.

3. Рішення про пожертвування приймається виходячи з "вартості" основних пожертвувань. Найбільший відсоток пожертвувань (3,4%) спостерігався, коли в ящику були в основному 50-центові монети, а не чеки або великі купюри. Відвідувачі ймовірно вирішували жертвувати чи ні, оцінюючи скільки вони хотіли б віддати і порівнюючи це з тим, що пожертвували інші люди. Якщо вони не були дуже вмотивовані жертвувати, а пожертвування в ящику представлені великими сумами, то вони не клали гроші до скриньки. А якщо більшість пожертвувань були невеликими сумами, то більш ймовірно, що вони теж приєднувалися до акції. Наявність великих купюр та чеків на велику суму зменшувало бажання жертвувати. Як вже було відмічено, найнижчий рівень пожертвувань був при порожньому ящику, який привертав тільки 1,9% відвідувачів. Дослідники відзначили, що порожній ящик - поганий помічник для фандрайзерів.

4. Великі розміри пожертвувань призводять до подальшого збільшення розміру разових грошових пожертвувань. Хоча не всі люди готові жертвувати в такому випадку. Виходить так: коли відвідувачі бачать, що більшість пожертвувань зроблені невеликими сумами, то кладуть до скриньки більше. А якщо бачать, що норма-це великі розміри: тоді менше людей беруть участь, але кладуть більші суми.

5. Розмір пожертвувань, зазначений на ящику, збільшував ймовірність як кількості пожертвувань, так і їхньої суми. Відповідність один-до-одного пілвищував розмір середнього пожертвування на 37%.

6. Написи, що говорять про те, що зібрана сума буде порахована або відстежується, ймовірно спонукає людей(більше чоловіків, ніж жінок) звертати увагу на наповнення скриньки. Але це не робить їх більш щедрими.

7. Люди схильні до добочинності по неділях.

Katya`s non-profit marketing blog

ДОДАТИ КОМЕНТАР
Також ви можете
+ Додати новину
 
 
ПІДПИСКА
на електронні видання Форуму
"Хроніки благодійності" та "ФІЛАНТРОскоп"
 
 
Оберіть, будь ласка, категорію підписувачів, до якої вас віднести:
  • Виділити всі
 
 
 
 
 
 
ЧЛЕНИ УКРАЇНСЬКОГО ФОРУМУ БЛАГОДІЙНИКІВ