
Колись футболки, які в формі букви "Т" задумувались, як нижня білизна. В сучасному світі це, разом із джинсами, найпопулярніший вид одягу. Люди через футболки демонструють своїм смаки у музиці та мистецтві, проявляють свої політичні погляди, ними підтримують чи протестують проти чогось.
Дизайнер Daniel J випустив у світ 20 унікальних футболок, вартість кожної із яких 50 тисяч доларів. Кожна має свій номер – від 1 до 20. Вже знайшлись охочі носити чорні футболки і навіть заплатили за них. Сам дизайнер вважає ідею просто феноменальною. Окрім унікальності, власник футболки від Daniel J знатиме, що допоміг змінити світ на краще, адже 10% від вартості кожного екземпляра дизайнер переказує на благодійність, куди саме – вибирає сам покупець.
От хто вміє заробляти на футболках, так це UNICEF. Організація, на пару із фірмою “Hanes”, випустили у світ, здавалось би, звичайнісіньку річ легкої промисловості, але вартість її – 42 тисячі доларів. Випустили футболку перед Олімпіадою в Атланті у 1996 році. Витратили гроші на допомогу дітям, постраждалих від війни. Це й самий трюк повторили ще через кілька років. UNICEF на пару із художниками Джастіном і Крістін Жиньяк запускають серію футболок із зображенням комара, черв’яка, мотоцикла. Взагалі їх 12 штук. Найдорожча – із зображенням літака, який скидає гуманітарну допомогу – коштує 300 тисяч доларів. Гроші йдуть на допомогу африканським країнам.
За інф. Телеканалу 24