
6 червня у Києві відзначили школярів-переможців Всеукраїнського конкурсу з молодіжного споживчого тестування «Молодь тестує якість». Школярі 7-11 класів самостійно обирали сферу дослідження і аналізували якість товару або послуги за власноруч розробленою методикою. Із 170 авторських та групових робіт члени журі відібрали 10 найкращих, а 3 дослідження юних експертів з якості отримали відзнаку партнерів конкурсу – торгівельної мережі «Фокстрот.Техніка для дому» в спеціальній номінації «За споживчу вимогливість».
Найбільш популярними темами конкурсних робіт стали послуги супермаркетів, побутова техніка, молоко та молочні продукти, солодощі, транспортні й туристичні послуги, якість послуг мобільних операторів, інтернет-провайдерів. Також діти тестували косметичні вироби, засоби гігієни, шкільний зошит та рюкзак; свої улюблені продукти – чіпси, солодкі газовані напої, жуйки, і навіть досліджували послуги, що демонструють готовність України до чемпіонату «ЄВРО – 2012».
Автори найкращих 10 робіт отримали почесні дипломи та подарункові сертифікати на покупку техніки в мережі супермаркетів «Фокстрот. Техніка для дому». Також призи від «Фокстроту» вибороли 3 автори кращих досліджень у номінації «За споживчу вимогливість». Це робота восьмикласниці Тетяни Стефанишин з Івано-Франківщини «Диво на кухні» – дослідження роботи міксерів різних виробників. Дві інші симпатії тісно пов’язані із власною стратегією розвитку Групи компаній «Фокстрот» в рамках корпоративної соціальної відповідальності і стосуються теми екології та збереження енергоресурсів. Це дослідження 11-класниці Тетяни Рашевської із Запоріжжя «Економіка використання енергозберігаючих ламп», а також робота «Ми – зелені туристи» Софії Лущевської, учениці 8 класу із Рівненської області. Софія описує причини відсутності «зелених» садиб на Рівненщині. За актуальність теми, позитивний підхід та грунтовні знання, окрім подарунку, дівчина отримала на майбутнє побажання гарних перспектив в розвитку власного бізнесу у сфері сільського «зеленого туризму».
– Роботи, які ми відзначили в номінації «За споживчу вимогливість», є надзвичайно актуальними для підвищення рівня культури споживання українців. А завдяки таким юним критичним споживачам ми все ближче і ближче до європейських стандартів, – зазначила спеціаліст зі зв‘язків із громадськістю та пресою Управляючої компанії Групи компаній «Фокстрот» Ольга Голинська і презентувала присутнім педагогам новий соціальний проект бізнесу – мультфільм для дітей «Фокс і Трот спішать на поміч» про правила безпечної поведінки. Отож Фокс і Трот відправились у регіони, де їх із задоволенням тестуватимуть у шкільних таборах юні, і ще не зовсім критичні споживачі, а заразом вивчатимуть правила безпеки!