
Mavericks Agency розповідає про те, як і для чого допомогла створити Карту благодійності
У короткому інтерв’ю йдеться про ціннісні основи, які підштовхнули компанію почати співпрацю з УФБ, який потенціал насправді має розроблена Карта та прогнози щодо майбутнього української благодійності
1. Що мотивувало вас на співпрацю з УФБ та створення Карти благодійності?
Перш за все, звичайно, головна мета проекту.
УФБ дав нам ідею, яка запалила наші очі, а ми, в свою чергу, дуже постаралися над її втіленням. Зробити свій скромний внесок у зростання довіри до підзвітної благодійності та посприяти у розвитку прозорої, контрольованої системи внесків і відрахувань для нас було чимось на зразок виклику нашим моральним якостям.
2. У чому полягає унікальність Карти благодійності?
Унікальність Карти благодійності полягає в тому, що вона, по-перше, єдина в своєму роді, адже на даний час в Україні не існує жодного подібного їй аналога. Це проект, де людина має змогу не тільки бачити кількість існуючих в Україні благодійних організацій на карті, але прочитати їхні звіти, побачити як ці всі фонди розподіляються за сферою діяльності та бюджетами тощо. По-друге, вона чітко орієнтована на допомогу тим, хто її потребує, та тим, хто її може надати, адже саме в цьому місці можна побачити цілий спектр фондів та організацій, в які можна надіслати матеріальну допомогу, будь то допомога армії, мистецтву та культурі чи спорту та фізичній культурі.
3. Яким чином обраний формат допомагає підтримувати благодійність?
Потрібно розуміти, що за останні роки в Україні благодійність стала дуже поширеним явищем. Разом із цим, на жаль, почастішали і випадки шахрайства. У зв’язку з цим виникла необхідність у створенні єдиного реєстру перевірених компаній, де будь-який пересічний громадянин міг би переконатися в прозорості та сумлінності вибраних організацій. УФБ виступає довіреною і зацікавленою в чистоті результатів організацією, яка формує, в першу чергу, новий погляд на українську благодійність. Цей формат допомагає підтримувати благодійність за рахунок прозорості та відкритості всіх даних, які розміщені на карті та, в той же час, вчить заново довіряти можливостям волонтерських внесків і реальної допомоги тим, хто цього потребує.
4. Яким ви бачите розвиток проекту у наступні два роки?
Ми бачимо, що нарешті потужний механізм української благодійності впевнено рухається вперед. Тепер небайдужі люди більше не бояться обману і не змушені губитись серед сотень шахраїв в примарній надії зрозуміти, куди ж підуть їх внески.
В перспективі розвитку проекту, нам здається, було б непогано, якщо людина матиме змогу отримати зведені дані по області стосовно кількості фондів, сфері їхньої допомоги, розміру, а також тому, який вид допомоги ще не розвинений в області.
Більше того, на основі отриманих даних можна було б отримати зведену статистику стосовно того, як зростала/знижувалась кількість фондів, які спеціалізуються на певному виді допомоги по регіонах. Така інформація була б важливою для засновників фондів та грантодавців, які б розуміли, який регіон якого виду допомоги потребує найбільше.
Доцільною виступає також ідея надання можливості будь-якому користувачу робити благодійні внести безпосередньо через інтерфейс карти благодійності.
Окрім цього, було б чудово, якби фонди в перспективі мали змогу публікувати свої майбутні проекти разом із їхнім описом та оголошувати збори коштів на них прямо на сайті.
Важливим елементом також виступатиме ширша взаємодія із проекту соціальними мережами.