
На початку червня у Вашингтоні стартував черговий етап соціального проекту «Передай далі» (Pass it on), організованого Фондом для кращого життя і підтриманого Американською асоціацією зовнішньої реклами (OAAA).
Особами 11-ї серії кампанії стали Нельсон Мандела, Вольфганг Амадей Моцарт і Опра Уїнфрі.
Кампанія американського Фонду для кращого життя збирає позитивні емоції і мотивації (а зовсім не гроші), вибирає для своїх звернень яскравих персонажів – політиків, музикантів, письменників, бізнесменів, особистим прикладом надихають змінювати на краще. Кожен постер супроводжується слоганом, відповідним герою. Так, відома телеведуча Опра Уїнфрі закликає американців задуматися про силу добра (А force for good).
За останні 11 років оператори – члени Американської асоціації зовнішньої реклами надали під програму Pass it on 88 тис. рекламних поверхонь по всій країні, комерційна вартість яких еквівалентна $ 240 млн.