
Користувачі Facebook щедріше за інших жертвують на благодійність
Користувачі Facebook щедріше за учасників інших соцмереж віддають гроші на благодійність, повідомила заступник генерального директора компанії "Яндекс.Деньги" Наталія Хайтіна.
За словами Хайтіної, наприклад, у російській соцмережі "Вконтакте" користувачі в п’ять разів частіше створюють акції за допомогою програми "Збирайте гроші" компанії "Яндекс.Деньги". Однак пожертвування користувачів Facebook на 30% більші, ніж у російській соцмережі.
Хайтіна також зазначила, що сума пожертв, зібраних інтернет-користувачами, залежить як від інструментів, за допомогою яких збираються гроші, так і від "теми". Наприклад, у 2008 році співак Петро Наліч зміг зібрати на запис свого альбому тільки тисячу доларів. Інший музикант Федір Чистяков на запис своєї платівки трьома роками пізніше зміг зібрати в інтернеті всього 300 доларів. У цьому ж, 2011 році, блогер Олексій Навальний зміг зібрати на підтримку своїх проектів, спрямованих на боротьбу з корупцією, 8 мільйонів рублів.
При цьому Хайтіна зазначила, що останнім часом в рунеті користувачі жертвують і на незвичайні проекти. Так, співтовариство Medvedev Girls змогло зібрати 34 000 рублів на подарунок для президента РФ Дмитра Медведєва. Додаток для збору пожертвувань "Збери гроші" "Яндекс.Деньги" запустив у Facebook у грудні 2011 року, на сайті "ВКонтакте" – в лютому 2012 року. За цей час користувачі двох соцмереж створили більше 20 000 акцій для збору пожертвувань.