
6
Травень 2011
Корпоративна та приватна філантропія: можливості для розвитку громадянського суспільства в Україні (завершений)
Назва: Корпоративна та приватна філантропія: можливості для розвитку громадянського суспільства в Україні
Строки реалізації: квітень – листопад, 2009 року (06.01.2009 – 28.02.2010)
Донор: посольство США
Мета: Мобілізація представників українського середнього і малого бізнесу та ознайомлення їх з різноманітними інструментами місцевої філантропії та можливостями їхнього залучення до підтримки діяльності організацій громадянського суспільства.
Завдання
Створити можливість для обміну досвідом та навчання щодо реалізації власної філантропічної діяльності для представників малого та середнього бізнесу.
- Забезпечити доступ для представників українського бізнесу до інформаційних ресурсів з питань започаткування ти розвитку власних філантропічних програм, зокрема, програм підтримки діяльності громадських організацій.
- Підтримати діалог між представниками бізнесу та ЗМІ щодо висвітлення теми корпоративної благодійності.
Запланована діяльність
- Проведення прес-конференції з метою актуалізації проблематики проекту.
- Проведення опитування представників вітчизняних компаній великого, середнього та малого бізнесу щодо існуючого досвіду впровадження різнопланових ініціатив, проектів, програм корпоративної філантропії, з особливим фокусом на підтримку організацій громадянського суспільства.
- Проведення порівняльної характеристики впровадження корпоративних благодійних програм між бізнесом України та країнами Центральної та Східної Європи (Чехії, Словаччині, Польщі, Угорщини та Росії). Переклад узагальнених матеріалів на українську мову.
- Розробка та видання інформаційно-методичного посібника “Як започаткувати успішну корпоративну філантропічну програму: український досвід”.
- Розробка та апробація двох семінарів-тренінгів з питань розробки та впровадження корпоративних благодійних програм, зокрема, програм, спрямованих на підтримку організацій громадянського суспільства та висвітлення цієї діяльності у ЗМІ.
Результати проекту
- Розроблена база даних бізнес компаній, котрі протягом останніх двох років здійснювали благодійну діяльність на терені України – на основі аналізу дворічного архіву інформаційного бюлетеню Фонду „Східна Європа” „КСВ в Україні”.
- Сформована основа для продовження роботи із бізнесом в сфері розвитку філантропії в Україні.
- Було створено перший в Україні посібник з питань благодійності бізнесу „Благодійність бізнесу: корисно для себе – ефективно для інших”, який розкриває найбільш відомі механізми участі компаній у благодійній діяльності, а також відпрацювати форму передачі знань та практичного досвіду представникам місцевого бізнесу.