
Основні соціально-культурні проблеми з бідністю, голодом, доступом до якісної освіти та охорони здоров’я, негативно впливають на сотні мільйонів людей на нашій планеті. Бізнес-спільнота може відігравати важливу роль у вирішенні цих складних проблем. Щоб внести значущийй внесок, підприємства мають розвиватися так, як вони бачать собі концепцію корпоративної відповідальності (Corporate Responsibility).
Сучасна корпоративна відповідальність рухається в новому напрямку. Провідні компанії відходять від пасивного благодійного пожертвування. Замість цього, вони зосереджені на тому, як застосувати їх бізнес-план та їх досвід з метою поліпшення конкретних проблем.Соціальна відповідальність бізнесу — це не благодійність, а конкретні проекти, які вимагають від компаній не лише грошей, але і організаційних зусиль.
Ця зміна впливає на відділи корпоративної благодійності в провідних компаніях по всьому світу. Люди, відповідальні за корпоративну благодійність , будують нові команди з більш глибокими можливостями для відображення цієї захоплюючої динаміки. Корпоративна філантропія як професія трансформується. Менше людей буде розглядати заявки на гранти і їх звіти, більше людей буде брати участь у стратегічному рішенні проблеми.
Коротше кажучи, поняття корпоративної філантропії як окреме благодійне зусилля буде зменшуватися, хоча такий традиційний підхід завжди буде мати місце. Але професійний динамізм і зростання буде відбуватися головним чином у корпораціях, які застосовують бізнес-орієнтовані моделі для вирішення складних соціальних проблем.
Якщо ми прагнемо втілити це в життя, ми повинні бути професіоналами, які можуть досліджувати соціально-культурні проблеми, мати знання з ведення бізнесу, контакти та довіру використовувати активи корпорації таким чином, щоб створювати спільні цінності. Щоб зробити це добре, компанії потребують своїх кращих людей, які працюють в цій галузі. Бізнес і суспільство, які є взаємозалежними і взаємодоповнюючими, буде бенефіціаром цього зсуву.