
Конкурси, спрямовані на розвиток журналістських розслідувань і регіональних онлайн-платформ
Програма “Засоби масової інформації” Міжнародного фонду “Відродження” оголошує два конкурси – “Підтримка розвитку незалежних агенцій журналістських розслідувань” і “Розвиток регіональних і локальних інформаційних онлайн-платформ”. Останній термін подання проектних пропозицій – 31 травня 2013 року.
Мета конкурсу “Підтримка розвитку незалежних агенцій журналістських розслідувань” – сприяти подальшому розвитку й поширенню жанру журналістських розслідувань, підвищити ефективність журналістських розслідувань.
Проектні пропозиції, подані на конкурс, можуть передбачати такі види діяльності (перелік орієнтовний і не є вичерпним):
- створення й підтримку інтерактивних Інтернет -ресурсів, які допомагатимуть у проведенні, збиранні інформації та публікації результатів журналістських розслідувань;
- проведення тренінгів, стажувань та інших навчальних заходів для журналістів, які працюють у жанрі розслідувань і співпрацюють з організацією – ініціатором проекту;
- запровадження нових для ініціатора проекту тематичних напрямів розслідувань, рубрик, циклів програм або публікацій тощо;
- забезпечення постійного правового супроводу діяльності апліканта у сфері журналістських розслідувань.
Мета конкурсу “Розвиток регіональних і локальних інформаційних онлайн-платформ” – створити умови для розвитку незалежних онлайн-медіа, які є виробниками власного місцевого інформаційного продукту.
Проектні пропозиції, подані на конкурс, можуть передбачати такі види діяльності (перелік орієнтовний і не є вичерпним):
– Підтримку й розвиток наявних або створення нових оригінальних онлайн-платформ, які виконують функції ЗМІ: візуалізують дані, збирають дані від державних структур для представлення в оригінальній зручній формі, здійснюють функцію моніторингу та громадського контролю, покращують доступ до інформації, привертають суспільну увагу до певних проблем, полегшують аналіз даних через залучення волонтерів тощо (радимо переглянути презентацію для ознайомлення з найкращими іноземними проектами у сфері нових медіа). У будь-якому разі такі медіа мають спеціалізуватися на місцевих новинах і виробляти переважно власний контент.
– Проведення конкурсу, створення рейтингу та відзначення нагородами представників місцевих онлайн-ЗМІ та / або традиційних місцевих ЗМІ, які мають розвинуті й ефективні онлайн-представництва.
– Розвиток Інтернет-телебачення на регіональному рівні. Розвиток Інтернет-сайтів регіональних телеканалів.
– Модернізація Інтернет-сайтів українських місцевих ЗМІ. Інтеграція з соціальними мережами (Facebook, Twitter) на програмному й організаційному рівнях (створення й підтримка сторінки на Facebook). Організація Інтернет-розсилки для читачів через Google Groups, Mailchimp або власний механізм. Створення мобільних додатків Інтернет-ЗМІ для iPhone, Android. Інсталяція та активне використання Google Analytics, YouTube (Vimeo). Редизайн сайту. Запровадження на сайті механізмів інтерактиву: реєстрація читачів, публікація читачами власних текстів, фото, коментарів, оцінок, інші форми залучення аудиторії до роботи ЗМІ. Запровадження оригінальних сервісів на сайті Інтернет-ЗМІ, створення власних профільних баз даних. Організація офлайнової події для згуртування читацької аудиторії сайту.
Контакти:
Віталій Замніус, директор програми “Засоби масової інформації”
zamnius@irf.kiev.ua
Лілія Баран, менеджер програми “Засоби масової інформації”
baran@irf.kiev.ua
Телефон: (044) 461 95 00
Факс: (044) 486 01 66