
Конкурс на посаду виконавчого директора БФ «Центр допомоги постраждалим на Майдані «Родина – Майдан»
Вже два тижні триває збір коштів, оголошений групою фондів та громадських ініціатив для допомоги сімям загиблих та постраждалим на Майдані. Завдяки високій активності українців та небайдужих людей зібрано майже 50 млн. грн., з яких вже надато термінову допомогу деяким родинам загиблх та важкопораненим.
Але головна мета – не надати одномоментну допомогу, а створити програму довгострокової підтримки родин загиблих та важкопоранених. Цьому потрібно присвячувати увесь час і для цього вирішено створити окремий благодійний фонд, на рахунки якого будуть переведені усі зібрані кошти.
Для успішної реалізації цього плану ми шукаємо особливу людину, небайдужу і досвідчену, яка зможе керувати таким фондом у співпраці з Правляннім фонду і Наглядовою радою, які зараз також формуються.
Отже,
Оголошується конкурс на посаду:
Виконавчий директор Благодійного фонду «Центр допомоги постраждалим на Майдані «Родина – Майдан» (терміново). Резюме приймаються до 19 березня.
Спеціалізація фонду:
надання допомоги особам, що постраждали на Майдані, а також сім’ям загиблих.
Вимоги до кандидатів:
- вища освіта
- досвід керування соціальними проектами (зокрема проектами адресної допомоги) не менше 5 років (в тому числі за специфікою – від 3 років);
- досвід керування командою від 1 року;
- аналітичні та організаційні здібності;
- навички планування та адміністративно-господарчого керування;
- особиста вмотивованість щодо ефективної допомоги постраждалим.
Основні завдання та обов’язки:
- створення бази даних клієнтів фонду та складання соціального паспорту на кожного клієнта;
- у тісній співпраці з Правлінням фонду розробка та реалізація програм надання адресної допомоги, соціального супроводу та правового захисту клієнтів фонду;
- координація поточної роботи та діяльності найманого персоналу;
- залучення представників громадськості та експертів до підготовки та реалізації програм фонду;
- підготовка звітів щодо реалізованих програм;
- ефективне ведення комунікації з партнерами, донорами, клієнтами, ЗМІ;
- організація та проведення заходів у межах програми.
Ви маєте можливість отримати:
- досвід роботи, соціальне значення якої важко переоцінити;
- взаємодію з представниками кращих українських та міжнародних благодійних організацій;
- офіційне працевлаштування;
- конкурентну зарплатню.
Порядок участі в конкурсі:
Конкурс проходить в 2 етапи:
- Розгляд розгорнутого резюме.
- Співбесіда з Правлінням Фонду.
Тип зайнятості: повна зайнятість, повний робочий день.
Резюме надсилати за адресою: anna.gulevska@gmail.com