
Інтернет-можливості як джерело натхнення: все значно простіше ніж ви могли собі уявити!
27 січня Український форум благодійників запустив цьогорічну програмну діяльність майстер-класом Антона Білецького «Інтернет як джерело натхнення». Захід відбувся в рамках програми «НА ВЧИСЬ!» у приміщенні Асоціації єврейських організацій та громад (Ваад) України за підтримки МГО Центр «Джойнт».
Як отримувати натхнення, користуючись інтернет-сервісами для створення та розкручування власних проектів? Що таке вірусний маркетинг: як приготувати та з чим споживати? Хто вона – соц-медіа активність? Чому існує потреба її моніторингу, та оцінки медіа ефективності будь-якої кампанії?
На ці та багато інших питань відповів Антон Білецький, блискучий спеціаліст з маркетингу та харизматичний соц-медіа експерт. За словами Антона, проблемою соціальних медіа в Україні є відсутність двостороннього зв’язку. Користувач будь-якого інструменту мережі, зокрема Facebook, Twitter, Vkontakte, – при наявності багатотисячної аудиторії діє за принципом монологу. Головним правилом успіху при веденні соц-медіа активності є вихід в офлайн. Гарним прикладом такої стратегії стала президентська кампанія Барака Обами, який, по-перше, сфокусувався на довгостроковому впливі власної кампанії, по-друге, постійно організовував зустрічі прихильників.
Під час майстер-класу Антон розповів не лише про безкоштовні (та не повністю безкоштовні) он-лайн сервіси (лінки можна отримати з презентації) для реалізації наступних аспектів проектної діяльності: зокрема неймінг (є проект та потрібно знайти йому ім’я, оригінальне та яке попередньо не використовувалось); пошук домена (швидко знайти гарний, незайнятий домен та повісити сайт); розробка логотипу, банера та сайту (створення найкращих флеш сайтів на weebly.com); ведення блогів; управління проектами; використання доступних фото редакторів та конверторів файлів; власне радіо та ТБ; створення коміксів та 3D мультиків. Але й розповів про вірусний маркетинг як квінтесенцію будь-якої промоушен-кампанії, комерційної чи соціальної; підкреслив основні засади ведення вірусної соц-медіа активності та презентував найвідоміші кейси.
Більш того, Антон зосередив увагу учасників на можливості створення та ведення власної соц-мережі на ning.com. Звичайно, цей сервіс не є безкоштовним (500 доларів щорічно), але є більш незалежним та безпечним ніж Facebook. Також значно простіше сконцентрувати потрібну аудиторію навколо власної організації чи проекту за допомогою такої соціальної мережі.
Український форум благодійників висловлює щиру подяку Антону Білецькому за проведення надзвичайно корисного та інформативного майстер-класу та Асоціації єврейських організацій та громад (Ваад) України за надання приміщення для проведення заходу.
Презентація «Інтернет як джерело натхнення»: http://prezi.com/8zmaotatvyio/internet/
Презентація «Вірусний маркетинг»: http://www.slideshare.net/LetsDoItUkraine/ss-5776640
Фото події: http://www.ex.ua/view/4719969
Досьє
Антон БІЛЕЦЬКИЙ, спеціаліст з маркетингу, медіа-експерт, директор та власник маркетинг консалтингового агентства «Business2People», директор і співвласник студії "MGC Studio" та студії "Adviral" при "MGC Studio", експерт з вірусного маркетингу проектів Європейського Союзу в Україні; соцмедіа-активіст і блогер, лідер флеш-моб руху "За 24 години”, представник PechaKucha Foundation (http://pechakucha-kyiv.com/) в Україні й організатор PechaKucha Night Kyiv; представник форматів BarCamp, Mushup в Україні; керівник напрямку Management "Школи смаку" – LifeStyleSchool (http://lifestyleschool.com.ua/). Персональний сайт: http://b2p.com.ua/