
15 журналістів національних і регіональних ЗМІ отримали відзнаку під час VII Міжнародної конференції УФБ «Благодійність в дії: рятуємо, примирюємо та будуємо майбутнє» за публікації про благодійність, які надихають, пояснюють і розслідують факти і тенденції української доброчинності. Дипломи і символічні відзнаки ручної роботи вручала перша леді Марина Порошенко.
«Голос благодійності» отримують ті ЗМІ і журналісти, за яких подали голос. Номінували їх благодійні організації та волонтери, читачі нашого порталу і друзі Фейсбук-сторінки УФБ.
2015 року "Голос благодійності" вручався вперше.
1. У номінації "Медіа-фандрейзер. Онлайн-медіа" найбільше голосів отримав портал Censor.net. Численні публікації видання допомагають мобілізують читачів до благодійності.
2. З-поміж телеканалів у цій номінації нагороду отримав СТБ, зокрема новинна програма «Вікна». Особливу подяку винесли журналісту Ірині Строженко. Завдяки її сюжетам 37 дітей із вродженою вадою серця прооперовані і цілком здорові
3. "Медіа-фандрейзером" також радіостанція "Ера FM" і її спецпроект «Персональні файли: Воїни добра» Щоденні сюжети про бійців, волонтерів і капеланів АТО допомагають збирати кошти на допомогу армії та пораненим.
4. Медіа-фандрейзером у пресі визнано «Газету по-українськи» і журналістку Ірину Патлатюк. Завдяки її публікаціям десятки діток отримали допомогу на лікування через Українську біржу благодійності.
5. Наступна група номінацій – "Адвокат благодійності". Це ЗМІ, які самостійно порушують актуальні теми благодійності, а також дають змогу висловитися представникам філантропічного сектору. У пресі найактивніше голосували за «Дзеркало тижня».
6. "Адвокат благодійності" – це і Перший канал Українського радіо, журналіст Ірина Ткаченко . Сюжети Ірини зворушили благодійників, і у 2014 році 30 дітей з ДЦП отримали змогу пройти ефективне і безкоштовне лікування. Батьки дітей чекають її відвідин у лікарні, неначе на добру фею.
7. "Адвокат благодійності-ТБ" – телеканал РАДА. Він реагує на всі важливі для сектору благодійності події, а також сам ініціює сюжети і дискусії на цю тему.
8. "Трендсетери благодійності" – це ЗМІ, які створюють «моду» на благодійність, на конкретних прикладах показують, як успішно нею займатися, аналізують ризики, без агітації мотивують долучатись до волонтерських ініціатив. Серед онлайн-медіа таким законодавцем моди визнано «Українську правду. Життя» і її проект «Воїни добра».
9. Трендсетер благодійності на ТБ – 1+1. Програми ТСН і «Гроші» тримають руку на пульсі благодійності. Рейтингові сюжети привертають увагу до потреб, які б лишилися поза увагою серед буремних подій. 1+1 емоційно, але виважено розповідає про волонтерів і благодійників. Розслідує шахрайські схеми, аналізує законотворчий процес.
10. З-поміж регіональних мас-медіа відзнаку за послідовне висвітлення благодійності отримав журналіст Херсонської ОДТРК «Скіфія» Василь Середюк. Понад 10 років він інформаційно підтримує благодійні акції та програми в Херсоні. Просуває ідеї прозорості, підзвітності та публічності філантропії. Організатор проведення в області телерадіомарафону на потреби АТО, який за день зібрав 183 тисячі гривень.
11. За активне висвітлення благодійності нагородили телеканал новин 24. Щодня він створює сюжети про благодійність, запрошує компетентних експертів і волонтерів, реагує на події філантропічного сектору, самостійно «копає» історію благодійності та намагається розібратись у перипетіях ухвалення профільних законів.
12. "Адвокатом благодійності" в регіоні стала Вікторія Талашкевич із ток-шоу «Ми» на телеканалі «Кіровоград». Кіровоградщину за результатами анкетування можна назвати найвдячнішим регіоном України. Кіровоградці найактивніше агітували за своїх журналістів. Найбільше голосів подали за Вікторію Талашкевич. Вона висвітлює питання благодійності в ток-шоу і під час круглих столів, допомагає у проведенні благодійних акцій на користь людей із захворюванями, сиріт, переселенців.
13. "Адвокат благодійності" в регіональній пресі -журналіст Ірина Рева, газета «Лица», Дніпропетровськ. Ірина самостійно та безоплатно підготувала низку інтерв’ю та нарисів про добровольців. Сама є волонтером. Викладач вишу, дослідник Голодомору.
14. "Медіа-фандрейзером" у регіоні визнали телепрограму "Щоденник волонтера" на каналі «Чернівецький промінь». Це цикл щотижневих програм про складні будні буковинських добровольців. Сюжети – цінне джерело інформації для тих, хто хоче, але не знає як допомогти своїй країні та її героям. Програма виходить із серпня 2014 року.
15. Журналістом-волонтером названо Анастасіяю Березу (видання «Новое время»).