
Формування рейтингу «Соціально відповідальне підприємство – 2012» завершується
Завершується опитування місцевих організацій України, що займаються благодійністю. Рейтингове дослідження проводила ГО «Європейський інститут соціальних комунікацій» в рамах проекту, зареєстрованого на національній біржі благодійності «Доброчин» з метою визначення лауреатів марки «Соціально відповідальне підприємство» серед місцевих ЗМІ.
Цього тижня ми починаємо підбивати підсумки опитування. Вони будуть оголошені наступного тижня. Але вже зараз попередньо можемо зазначити генеральну тенденцію: від 20% до 35% (залежить від регіону) контактних даних про організації (телефони та електроні адреси), що займаються благодійністю, не відповідають дійсності. Часом ці організації доволі важко знайти: старі номери телефонів не актуальні, нові знайти неможливо. Деякий відсоток організацій, інформація про які «гуляє» всесвітньою мережею, вже взагалі не працюють, хоча пошукові системи видають про них інформацію як про дійсні.
Тому одним із другорядних, але не менш важливих результатів дослідження стала верифікація даних про благодійників в Україні. Опитування показало також, які організації самі зацікавлені у висвітленні інформації про власну діяльність у ЗМІ, а які не вміють працювати із засобами масової інформації або вважають це цілком не потрібним.
Експертну та інформаційну підтримку рейтингу «Соціально відповідальне підприємство» надає Український форум благодійників.
Олександр Доброєр,
Громадська організація "Європейський інститут соціальніх комунікацій