
«Фокстрот» і Philips: зберемо «мільйон» для дитячого кардіоцентру!
16 жовтня 2015 року в Києві відбулася презентація соціальної акції «Дивосерце», що стартує в магазинах мережі «Фокстрот» 1 листопада. Її ініціатор – компанія Philips спільно з торговельною мережею «Фокстрот» та за підтримки благодійного фонду «Відкриті серця України» мають на меті зібрати до 31 грудня 2015 року 1 мільйон гривень на придбання життєво необхідного обладнання у київський центр дитячої кардіології та кардіохірургії.
Як працюватиме благодійна ініціатива
З кожної покупки техніки Philips у торговельній мережі «Фокстрот» виробник буде перераховувати 50 гривень для купівлі обладнання, що допоможе зібрати 1000000 гривень до Нового року. У подяку за свій внесок кожен покупець отримує символ благодійної акції «Дивосерце» – дизайнерський сувенір від Вікторії Гресь, яка стала послом проекту.
– Проект «Дивосерце» подарує позитивні емоції нашим покупцям, адже вони порадують себе відмінною технікою від Philips і одночасно допоможуть забезпечити кардіоцентр медичним обладнанням для порятунку маленьких українців, – зазначив В’ячеслав Поврознік, виконавчий директор торговельної мережі «Фокстрот». – Настали часи, коли всі ми повинні вимагати якісних змін у суспільстві: не тільки надавати нашим покупцям високоякісні продукти, широкий асортимент і кращі ціни, але й впроваджувати соціальний прогрес.
Чому ця допомога така потрібна
За даними ВООЗ в Україні щорічно народжується близько 5000 дітей з вродженими аномаліями серцево-судинної системи. 40% цих дітей із перших днів життя перебувають у критичному стані. Рівень смертності при вроджених вадах серця сягає 80%. Близько 40% дітей з вродженою вадою серця помирає у віці до 1 місяця. Однак більшість таких дітей можна врятувати, якщо вчасно зробити операцію. Саме такі операції проводить в Україні Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії.
– Близько 70% «грудничків» України, яким необхідна термінова оперативна кардіологічна допомога, отримують її у нас. Тільки за минулий 2014 рік фахівцями було проведено 2 898 операцій. Всі види операцій для українських дітей в Центрі проводяться безкоштовно. І ми дуже раді тому, що є такі соціально-відповідальні компанії, внесок яких перетворюється в реальні основи для нашої успішної роботи та розвитку, – повідомив Ілля Ємець, директор Науково-практичного медичного центру дитячої кардіології та кардіохірургії України.
– Ми прагнемо зробити світ більш здоровим за допомогою значущих інновацій. Наша мета – щорічно покращувати якість життя людей по всьому світу. Крім інвестицій в науково-дослідні розробки для нас також надзвичайно важлива соціальна складова і можливість допомагати суспільству. Україна входить до ТОП-10 країн світу за рівнем смертності від серцево-судинних захворювань та їх ускладнень. Ось чому ми вирішили спрямувати всі свої соціально-благодійні ініціативи на вирішення цієї гострої проблеми, – прокоментувала Ірина Березовська, генеральний директор компанії Philips в Україні.