
Британська газета «The Sunday times» спільно з Charity Aid Foundation провели опитування найбільш заможних мешканців Великобританії стосовно того, чому та як вони жертвують на благодійність.
В рамках опитування розглядалися два аспекти: обґрунтування благодійної пожертви та мотивація благодійництва.
Основні результати опитування виглядають наступним чином:
Обґрунтування благодійної пожертви
- Дев’ять з десяти найбільш заможних британських донорів чітко розуміють ефект та якісні зміни, до яких призвели їхні благодійні пожертви.
- 81% вважає, що стратегічні благодійні пожертви є важливими.
- 88% говорять, що вони підтримують лише ті організації або ініціативи, які демонструють якісні результати. Проте лише менш ніж дві третини від усіх респондентів задоволені тими звітами, які отримають від отримувачів їхньої допомоги.
- Більшість респондентів витрачає значну частину свого часу на прийняття благодійних рішень, що засновується на детальному вивченні ситуації. Проте лише 45% відчувають, що мають доступ до якісних рекомендацій для прийняття рішення.
- Лише маленька частина вважає, що уряд та корпорації роблять достатньо для розвитку благодійництва в країні.
Мотивація благодійництва
- Для 98% респондентів особисті цінності є основним фактором, що мотивує займатися благодійництвом.
- 64% найбільш заможних британців вмотивовані тим задоволенням, яке вони отримують від залучення до благодійництва.
- Партнери, колеги, друзі або соціальний тиск відіграють лише мізерну роль у прийнятті рішення.
Джерело: CAF