
Британська економіка радіє ажіотажу через народження первістка в родині принца Вільяма та Кейт Міддлтон. Нагодою не скористався тільки лінивий підприємець. Очікується, що лише в липні та серпні продаж сувенірної продукції та інших товарів у зв‘язку з подією у монаршій родині принесе більше трьохсот мільйонів євро. Менше ніж у ювілей королеви та Олімпійські ігри, але більше ніж на одруження Вільяма та Кейт.
182 мільйони євро принесуть іграшки та різноманітні пам‘ятні сувеніри, 72 мільйони – продаж алкогольних напоїв, наприклад, шампанського, 29 мільйонів євро покупці витратять на солодощі.
Магазини дитячого одягу пропонують спеціальні “королівські” колекції із символікою монархії. Засновниця одного з брендів Лаура Тенісон каже:
“Я впевнена, що всі, хто виробляє чи продає товари для матері та дитини вдячні її королівській високості за те, що тепер увага світу спрямована на Велику Британію та наш дизайн одягу для мами та дитини.”
Частина коштів піде на благодійність, наприклад, з продажів такої піжамки у стилі національної гвардії.
Детальніше: http://ua.euronews.com/2013/07/22/british-spending-for-baby-jolly-good-for-economy/