life:) підтримав конкурс кращих журналістських матеріалів з корпоративної соціальної відповідальності.

Мобільний оператор life:) став партнером Конкурсу на кращий журналістський проект соціальної відповідальності бізнесу, організований Центром «Розвиток корпоративної соціальної відповідальності» у рамках проекту UNITER.

Чи знаєте ви, що означає термін «корпоративна соціальна відповідальність»? Впевнена, що більшість чули поєднання цих слів і не раз натрапляли на абревіатуру «КСВ», однак, чи знає хтось, що вони означають? Обговорення соціальної відповідальності бізнесу почалося ще в далеких 70-х і 80-х роках минулого століття, коли громадськість почала активно дізнаватися про прихований негатив наслідків діяльності більшості компаній. З кожним роком відкривалися все нові і нові факти про «міста-привиди», що зникли разом із підприємствами, про катастрофи небезпечних виробництв, про водойми, в яких не можна купатися, про втрачене здоров’я працівників та відсутність соціального захисту. Саме розголос подібних проблем і розвинув дискусію про роль бізнесу в суспільстві та соціальну відповідальність компаній.

У доступному розумінні корпоративна соціальна відповідальність – це спосіб управління діяльністю та окремими бізнес-процесами для забезпечення позитивного впливу на суспільство або ж це своєрідний аналіз бізнесу, де і як саме компанія в змозі допомогти у вирішенні соціальних, екологічних і суспільних проблем. Іншими словами, соціальна відповідальність – це, коли компанії інвестують не лише у власний розвиток (нарощенням виробничих потужностей), а й у середовище, в якому щоденно працюють, – у громади, громадські організації, екологічну систему, освіту, культуру, науку чи спорт. На сьогодні дуже важливо висвітлювати соціальну діяльність бізнесу серед широких мас населення, адже це не лише підвищує людську обізнаність, а й є чудовим взірцем для інших гравців ринку.

Існує певна категорія «провісників» добрих справ українського бізнесу – журналісти, які пишуть про соціальну відповідальність компаній, організацій та окремих осіб. Вони активно поширюють інформацію про соціальні ініціативи, проекти чи результати, при цьому часто лишаючись «у тіні». І для того, щоб висловити вдячність до нелегкої роботи КСВ-журналістів, мобільний оператор life:) долучився до проекту Центру «Розвиток КСВ» у проведенні Конкурсу журналістських проектів з соціальної відповідальності українських компаній, громадських організацій.

В рамках Конкурсу life:) підтримав номінацію «Кращий журналістський матеріал, що висвітлює співпрацю між бізнес-компаніями та громадськими організаціями», переможцем якої стала Катерина Громова.

Вона представила проект «Відновлення джерел питної води для людей, тварин та птахів півострова Тарханкут», реалізований Українським товариством охорони птахів і однією з українських компаній протягом квітня-листопада 2012 року в Криму. В рамках проекту організатори переслідували дві цілі: відновлення та приведення до ладу джерел питної води та підвищення відповідальності місцевих жителів за доглядом та використанням таких джерел. Відповідно висвітлення проекту взяла на свої тендітні плечі ініціативна Катерина Громова у телевізійній програмі «Поместье» талеканалу «КРЫМ».

Піврічна робота волонтерів подарувала життя новим 16 джерелам води на півострові; за час проектної експедиції було зібрано близько 3,5 т побутового сміття, очищено берегову лінію моря. За словами Катерини Громової: «Тарханкут – це лише початок», адже у планах волонтерів на 2013 рік – відновлення джерел питної води на Керченському півострові, на території Караларського національного парку. Відеоматеріал переможниці life:) номінації можна подивитись тут.

Оператор life:) щиро дякує усім учасникам Конкурсу журналістських проектів з КСВ за їх нелегку працю та значний вклад в інформування громадськості про соціальні ініціативи. Ми віримо, що даний захід стане гарним мотиваційним поштовхом для подальшого написання аналітичних матеріалів про соціальну відповідальність українських компаній.

Коментарі не дозволені.