
Парфумерний бренд Hugo Boss оголосив про випуск із благодійною метою двох класичних ароматів у нових флаконах.
Частина прибутку від продажу лімітованих версій чоловічого і жіночого «Orange» у 2012 році буде передана до Дитячого фонду ООН ЮНІСЕФ.
Чоловічий аромат – Boss Orange Man Charity Edition доступний обмеженим тиражем в обсягах 40 і 60 мл концентрації Eau de Toilette. Склад залишиться незмінним, композиція включає ноти червоного яблука, спецій, ванілі, ладану й особливою "Africa bubing" деревини. Флакон має ту ж форму, що і класичний Boss Orange Man, доповнений лише написами «оптимістичного значення».
Жіноче видання також із незмінним складом.
Композиція аромату Boss Orange Charity Edition for Her являє собою поєднання нот червоного яблука, білого кольору і апельсинового кольору, сандалового дерева, оливкового дерева і ванілі. Класичний флакон Orange for Her також доповнено лише написами. Аромат доступний обмеженим тиражем в обсягах 30 і 50 мл концентрації Eau de Toilette.