
Бездомних собак розрекламували за допомогою нової 3D-технології
Звичайний глядач і благодійник бачать різні рекламні ролики. Pedigree в Новій Зеландії так залучає прихильників своєї соціальної програми.
Бренд корму для собак Pedigree в Новій Зеландії використовував у рекламі своєї програми з "усиновлення" бездомних собак Adoption Drive особливу технологію 3D, повідомляє сайт Creativity. Вона дозволяла глядачам кінотеатрів бачити різні рекламні ролики залежно від того, якого кольору окуляри вони вибирали. Кампанія стартувала 16 травня.
На вході до кінозалу глядачам було запропоновано взяти безкоштовні червоні окуляри або зробити пожертвування до фонду програми Pedigree Adoption Drive і взяти жовті. Ті глядачі, які не робили пожертвування, дивилися ролик про труднощі життя бездомного собаки. А ті, хто зробив пожертву, на тому ж екрані бачили, що відбувається з цією собакою після "усиновлення". Озвучка у роликів була однакова. За задумом рекламістів, після перегляду глядачі повинні були зняти окуляри і обмінятися враженнями від побаченого.
3D-технологія, що дозволяє дивитися на одному екрані одночасно два ролики, була використана вперше, повідомляється на сайті Voxy. Її розробником є компанія Finch, розташована в Окленді в Новій Зеландії.