
Британське рекламне агентство Bartle Bogie and Hegarty (BBH) провело незвичайну акцію на конференції South by Southwest в американському місті Остін. Щоб забезпечити учасників мобільним інтернетом, компанія найняла бездомних людей і перетворила їх на ходячі точки доступу Wi-Fi.
В акції Homeless Hotspots взяли участь 13 добровольців із місцевого притулку для бездомних. Кожному бомжу був виданий 4G-роутер, візитна картка, а також футболка з його ім’ям і написом "Я хотспот 4G". Вони пропонували учасникам конференції під’єднатися до мобільного Інтернету в обмін на невеличкий внесок (близько 2 доларів за 15 хвилин).
Щоб отримати логін і пароль до бездротової мережі, потрібно було відправити SMS-повідомлення на певний номер, який був зазначений на футболці. При цьому користувач повинен був перебувати від ходячої точки доступу не далі ніж за десять метрів.
BBH Labs назвала свою акцію "благодійним експериментом". Компанія платила бездомним по 20 доларів за день і залишала їм усі пожертви за послуги бездротового зв’язку. Втім, ця ідея сподобалася не всім. Як пише The New York Times, дехто звинуватив компанію в тому, що вона експлуатує людей, перетворюючи їх на обладнання. Самі бездомні, втім, проти такої "експлуатації" не заперечували.