
Benetton зробив «велику пожертву» Ватикану за рекламу, де цілуються Папа Римський та імам
Глобальний виробник одягу Benetton зробив «велике пожертвування» католицькій церкві в рамках досудової угоди з Ватиканом, невдоволення якого викликала рекламна кампанія італійської корпорації, повідомляє газета Corriere della Sera. Мова йде про рекламу, що зображає поцілунок Папи Римського Бенедикта XVI і єгипетського імама Ахмеда ат-Таїба.
Рекламна акція UNHATE корпорації Benetton, відомої своєю спонсорською діяльністю, провокаціями і прагненням поєднувати бізнес і культуру, була запущена в листопаді минулого року. Незабаром після появи білбордів із «шокуючим» змістом Benetton був змушений зняти рекламу через різку критику з боку Ватикану. У компанії тоді заявляли, що акція спрямована на подолання ненависті у вищих колах, серед політичних лідерів світу «заради перемоги добра».
Через декілька місяців розглядів представники двох сторін вирішили, що інцидент може бути вичерпаний після публічного вибачення компанії та пожертвування. В офіційному листі Benetton висловила «щире розчарування тим, що образила пПпу Римського Бенедикта і почуття віруючих». Крім того, керівництво компанії пообіцяло, що не буде використовувати зображення понтифіка в комерційних цілях.
Сума, яку компанія пожертвує церкві, не розголошується.
Реклама, яка стала причиною скандалу, зображує главу римської католицької церкви і мусульманського священнослужителя, що злилися в поцілунку.
Сам поцілунок зроблений за допомогою фотошопа.